دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
جشن تولد سارا

کتاب «جشن تولد سارا» نوشته علی باباجانی با تصویرگری سحر فرهادروش از سوی انتشارات به‌نشر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «جشن تولد سارا» نوشته علی باباجانی با تصویرسازی سحر فرهادروش از سوی انتشارات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) روانه بازار نشر شد.
 
«جشن تولد سارا» یکی از جلدهای مجموعه 12 جلدی «یک قصه، یک حدیث» است. این مجموعه که همان‌طور که از نام آن پیداست، هر داستانش بر اساس یکی از احادیث امام رضا (ع) است. «پول گم شده» برگرفته از حدیث «با خویشاوندان خود ارتباط برقرار کنید.» است.
 
داستان این کتاب درباره سارا است که می‌خواهد تولد بگیرد اما نمی‌تواند دخترعمویش، مریم را دعوت کند. سارا خیلی دلش برای مریم و تنگ شده و دوست دارد مریم در تولد او باشد. چند ماهی است که مادر و سارا سر موضوع کوچکی با مریم و خانواده عمو قهر هستند و رفت‌وآمد نمی‌کنند. باید دید که تولد باب میل سارا برگزار می‌شود یا نه؟
 
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:
سارا پشت میز کامپیوتر می‌نشیند و با مادرش عکس‌های جشن تولد پارسال را نگاه می‌کنند. سارا می‌خواهد ببیند پارسال اتاقشان را چطور تزئین کرده بودند. عکس‌ها را یکی‌یکی می‌بیند و خاطرات پارسال یادش می‌افتد. در همین حال، چشمش به عکس خودش و دخترعمویش می‌افتد. دخترعمو در عکس سارا را بغل کرده است و می‌بوسد. دل سارا می‌گیرد. روی همان عکس می‌ماند.
 
انتشارات به‌نشر کتاب «جشن تولد سارا» نوشته علی باباجانی با تصویرسازی سحر فرهادروش را در 24 صفحه و با شمارگان 2 هزار نسخه و به قیمت 25 هزار تومان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها