سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
خبرنگار ایبنا در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم حائز رتبه سوم شد

یونس عزیزی، خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم، در بخش گزارش خبری رتبه سوم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در قم، آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم با حضور با حضور ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیرعلی عموزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم  و جمعی از مسئولان استان قم در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد.
 
علی شعبانی، دبیر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با بیان اینکه ۱۰۰ نفر از فعالان رسانه‌ای و ۳۰ تَن از فعالان مجازی در این جشنواره شرکت داشتند، بیان کرد: این فعالان رسانه‌ای، آثار خود را در قالب‌های گوناگون ازجمله گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، گزارش ویدیویی، تیتر، موشن و اینفوگرافی در موضوع‌های مختلف مانند شعار سال، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب، پیوند رسانه و صنعت، امید و نشاط‌آفرینی در جامعه، مکتب شهید سلیمانی و سبک زندگی ایرانی اسلامی ارائه دادند.
 
وی ادامه داد: طبق فراخوان، ۵۷۹ اثر به دبیرخانه ارسال شد. کمیته داوری در خانه مطبوعات استان تشکیل و در مرحله ارزیابی، بیش از ۵۰۰ اثر با موضوع‌های اعلام شده در فراخوان تطابق داشت، که ۱۸۷ اثر انتخاب و در آخرین مرحله داوری نیز ۳۱ اثر به‌عنوان برتر شناخته شد.
 

به گزارش ایبنا؛ در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم، یونس عزیزی، خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در قم، با اثر «شهرک چاپ و نشر قم؛ قطب بالقوه بسته‌بندی محصولات فرهنگی» در بخش گزارش رتبه سوم را کسب کرد. این خبرنگار در ششمین و هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیز حائز رتبه شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها