شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
تقدیر از مدیران اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام

با حضور رئیس کل دادگستری استان ایلام و جمعی از مسئولین استان، از اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به‌عنوان نهاد مبتکر طرح‌های فرهنگی در میان زندان‌های استان ایلام، در فرآیند بازسازگاری اجتماعی زندانیان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در ایلام، طی آیینی در زندان مرکزی‌ ایلام و با حضور رئیس‌ کل دادگستری، دادستان و جمعی از مسئولین استانی، از اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان به‌عنوان نهاد مبتکر طرح‌های فرهنگی در میان زندان‌ها و ارائه‌دهنده خدمات فرهنگی و کتابخوانی به زندانیان، تجلیل شد.
 
عمران علی‌محمدی، رئیس‌ کل دادگستری استان در این آیین با تجلیل از دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که در بازپروری اخلاقی و اجتماعی زندانیان همکاری‌ می‌کنند، گفت: تلاش سنگربانان اصلاح و تربیت برای بازپروری زندانیان و بازگشت سالم آنان به جامعه ارزشمند و قابل تقدیر است و مراجع قضایی برای تحقق این هدف، همکاری اثربخشی دارند.
 
در ادامه مجید احسانی، مدیرکل زندان‌های‌ استان‌ گفت: بازسازگاری اجتماعی زندانیان با الهام از مبانی قرآنی و اسلامی در دستور کار است و با استفاده از ظرفیت ادارات و دستگاه‌های‌ ذیربط و همچنین روحانیون و مربیان مجرب، این مهم پیگیری و در حال انجام است.
 
 
به گزارش ایبنا؛ در پایان این مراسم از سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام به‌عنوان مدیر دستگاه برتر مبتکر طرح‌های فرهنگی در میان زندان‌ها و ارائه‌دهنده خدمات فرهنگی و کتابخوانی به زندانیان، تجلیل به عمل آمد.  اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام با اجرای برنامه‌های فرهنگی کتاب‌محور در جوامع مختلف هدف و مناطق محروم و انعقاد تفاهم‌نامه با اداره‌ها و نهادهای دولتی، نقش موثری در توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان ایفا می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها