یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
چهار کتاب از داستان‌های «گرگه» برای کودکان 4 تا 7 سال

نشر برکه چهار کتاب از سری کتاب‌های «گرگه» به قلم اوریان لَلمون را با ترجمه کتایون مهرآبادی برای گروه سنی نوگام (4 تا 7 سال) منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ این رده‌ی سنی از سری کتاب‌های «گرگه»، دو هدف اصلی را دنبال می‌کنند: یکی پرداختن به مسائل خودشناسی کودک از طریق داستان‌هایی کودکانه، کوتاه و بسیار ساده و دیگری تشویق به کتابخوانی توسط خود کودک به کمک نوشته‌های کم، ساده و با رسم‌الخطی خوشخوان که با تصویرهایی جذاب همراه شده‌اند.

مخاطب اصلی این رده از کتاب‌های «گرگه»، کودکان 4 تا 7 ساله هستند که برای نوآموزان به صورت خودخوان در نظر گرفته می‌شوند.

عناوین این چهار اثر عبارت‌اند از: 
«گرگی که در زمان سفر می‌کرد» از روزی می‌گوید که گرگه در انبار زیرشیروانی کتابی جادویی برای سفر در زمان پیدا کرد و ... پُف! ناپدید شد.

«گرگی که دلش جشن تولد می‌خواست»، داستان جشن تولد بزرگی است که گرگه می‌خواهد برای خودش بر پا کند؛ ولی دوستانش علاقه‌مند به نظر نمی‌رسند. گرگه غمگین و ناامید به جنگل پناه می‌برد و ماجراهایی را تجربه می‌کند.

«گرگی که می‌خواست رنگ عوض کند»، قصه گرگ خاکستری گنده‌ای بود که رنگ خودش را دوست نداشت. یک روز در آیینه نگاهی به خودش انداخت و تصمیم گرفت رنگش را عوض کند؛ ولی آن‌قدرها که فکر می‌کرد کار راحتی نبود.

«گرگی که می‌خواست دور دنیا بگردد» از زمانی می‌گوید که گرگه از جنگل خودش خسته شده است؛ اما ایده‌ای عالی به ذهنش می‌رسد: باید سفر کند. او کوله‌پشتی به پشت، از بسیاری از کشورهای دنیا می‌گذرد. آیا صحیح و سالم به جنگلش برمی‌گردد؟

نشر برکه، این چهار اثر به قلم اوریان لَلمون با تصویرگری اِلِنور تولییر را با ترجمه کتایون مهرآبادی در 32 صفحه مصور رنگی و به بهای 32 هزار تومان برای گروه سنی نوگام (4 تا 7 سال) منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها