سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
ظرفیت ثبت‌‌نام برای هم‌‌خوانی با سرود «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی تکمیل شد

درحالی که قرار است روز پنجشنبه (5 خرداد ماه) در استادیوم آزادی با حضور کودکان و نوجوانان، سرود «سلام فرمانده» هم‌خوانی شود، گزارش‌ها حاکی است ظرفیت ثبت‌نام برای این مراسم در کمتر از سه روز تکمیل شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سرود «سلام فرمانده» یکی از سرودهای معروف این روزهاست که بسیاری از کودکان و نوجوانان با ترانه و آهنگ آن ارتباط برقرار کرده‌اند و تمایل دارند تا در مراسم هم‌خوانی آن شرکت کنند. 

چند روز قبل در نمایشگاه کتاب نیز با حضور جمعی از کودکان این سرود به صورت دسته جمعی هم‌خوانی شد. حالا قرار است در روز پنجشنبه -5 خرداد ماه- نیز طی مراسمی در استادیوم آزادی این سرود همخوانی شود. 

اما آن‌طور که مراجع برگزار کننده این مراسم گزارش داده‌اند ظرفیت ثبت نام این مراسم در کمتر از سه روز تکمیل شده است. بنابر این گزارش امکان ثبت نام جدید نیز وجود ندارد. 

آن‌طور که خبرنگار ایبنا مطلع شده فعلا سامانه ثبت‌نام این اجتماع بزرگ بسته شده و در صورت ایجاد ظرفیت جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است اجتماع خانوادگی سلام فرمانده قرار است ساعت ۱۷ روز پنجشنبه پنجم خردادماه با حضور ابوذر روحی در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها