جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
برگزیدگان مسابقه پیامکی «اگر نویسنده بودی» در شهر اوز مشخص شدند

مسابقه مجازی پیامکی «اگر نویسنده بودی دوست داشتی کدوم کتاب رو تو نوشته بودی؟» که به مناسبت روز جهانی نویسنده برگزار شده بود برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، این مسابقه مجازی با هدف تحلیل و تحقیق و پژوهش برای سنجش میزان مطالعه و عوامل مؤثر بر به یاد سپاری جملات و تاثیر نوشتن و مطالعه بر شهروندان شهرستان اوز بود؛ اما از سراسر ایران و حتی ایرانیان ساکن خارج از کشور  نیز شرکت کرده بودند.
 
 
نویسندگان صاحب کتاب نیز با پیام‌های دلگرم کننده حمایت خود را از این مسابقه اعلام کردند. مسابقه محدودیت سنی نداشت و توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، انجمن ادبی تائب، انجمن کتاب و دبیرخانه پایتخت کتاب اوز برگزارشد.
 
 
جایزه مسابقه نیز کتاب‌هایی که معرفی کرده بودند یا کتاب‌هایی به درخواست برگزیدگان پس از تماس از همان نویسنده کتاب به همراه لوح تقدیر بود.
 
 
این مسابقه یک برگزیده ویژه ٩ ساله از رامهرمز به نام مهزیار هرمزی‌نژاد  هم داشت. مهزیار کتابی که توسط خودش نوشته شده بود را معرفی کرده بود و جملاتی از کتاب را برای مسابقه به صورت پیامک ارسال کرده بود. هدیه نقدی برای چاپ کتاب دوم و خرید چند جلد از اولین کتابش هدیه مسابقه به این نویسنده کوچک بود
 
یادآور می شود، ١٨٢ نفر پیام‌های خود را برای این مسابقه که به مناسبت 10 آبان روز نویسنده برگزار شد، ارسال کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها