پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
چاپ و انتشار 30 عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت، تا پایان سال جاری

مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از چاپ و انتشار 30 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین انصاری‌نژاد مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در راستای اشاعه فرهنگ ارزشمند دفاع‌مقدس نیازمند جمع‌آوری و چاپ خاطرات و زندگی‌نامه شهدا و رزمندگان هستیم، گفت: در این راستا اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس با همکاری نویسندگان در 9ماهه امسال بیش از 80 عنوان کتاب با محوریت دفاع مقدس، ایثار و شهادت چاپ و روانه بازار کتاب کرده است.

وی تصریح کرد: این کتاب‌ها در قالب رمان، داستان، تاریخ، خاطره، شعر و پژوهش منتشر شدند که حداقل 15 عنوان آن قابلیت‌های اثر شاخص ملی را دارند. 

مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس فارس گفت: تا پایان سال نیز 30 عنوان کتاب با موضوعات مختلف در حوزه دفاع مقدس چاپ خواهد شد.

وی همچنین از تهیه 10 عنوان کتاب صوتی با موضوع دفاع مقدس استان فارس خبرداد و گفت: تا پایان سال نیز 20 عنوان کتاب صوتی دیگر تدوین و تولید خواهد شد.

وی افزود: نویسندگان آثار حوزه دفاع مقدس استان از پیشکسوتان و جوانان خوش‌ذوق و سرشار از شورمندی شهدا هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها