پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
توزیع کتاب بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گچساران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: به مناسبت هفته کتاب توزیع کتاب بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گچساران انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه و بویراحمد، امیرحسین نوروزی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران اظهار کرد: ترویج فرهنگ مطالعه و ترغیب خانواده‌ها و به ویژه جوانان به سمت مطالعه کتاب از برنامه‌هایی بود که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در سال گذشته آن را اجرایی کرد و این برنامه امسال نیز در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: این اداره در سال گذشته 8000 جلد کتاب در بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، کتابخانه‌های مدارس و ادارات در سطح شهرستان گچساران توزیع کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران افزود: از این میزان 4000 جلد به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای توسعه کتابخانه‌های آن‌ها توزیع شد.

نوروزی گفت: توزیع کتاب‌ها در بین مساجد و حسینیه‌ها و مدارس در راستای نهادینه شدن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین خانواده‌ها و به ویژه نسل نوجوانان و جوانان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در فصل‌ها و مناسبت‌های خاص از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه‌های کتاب در سطح شهرستان توزیع شد و امسال نیز برپایی نمایشگاه کتاب یکی از برنامه‌های این اداره خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها