دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
مسابقه کتابخوانی «عبد شکور» در زنجان برگزار می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: در پی هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم (ص)، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «عبد شکور» در زنجان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: در پی هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم (ص)، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «عبد شکور» با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان، مشارکت ستاد اقامه نماز، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.
 
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه زمان ثبت نام و شرکت در این مسابقه از ۱۳ آبان مصادف با ۱۷ ربیع‌الاول آغاز شده و تا ۳۰ دی ماه، ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: در نهایت به ۳۰ نفر از برندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های آزاد است، گفت: این مسابقه به صورت آنلاین از طریق سامانه مسابقات کتابخوانی برگزار می‌شود.
 
کتاب «عبد شکور» نوشته جواد بهشتی و محمدرضا مختاری، توسط انتشارات ستاد اقامه نماز، ۱۴۰ صفحه بوده و در قطع رقعی نوشته شده است، در این اثر سیره عبادی رسول گرامی اسلام (ص) تشریح می‌شود.
 
این کتاب شامل بخش‌های مختلفی از جمله وقت نماز، اذان، وضو، اجزاء نماز، نماز جماعت، نماز جمعه، نماز در جنگ و نماز شب است.
 
مؤلفان این اثر قصد دارند با بهره‌گیری از منابع تاریخی و آیات و روایات مربوط به نبی مکرم اسلام (ص)، سیره عبادی رسول اکرم (ص) را برای مخاطب جوان یا محقق ترسیم کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها