شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
آغاز مرحله دوم بهسازی کتابخانه عمومی شهید دستغیب شیراز

با اتمام مرحله اولیه بهسازی کتابخانه عمومی شهید دستغیب و تخریب بخش‌های لازم، فاز دوم این پروژه و انجام زیرساخت‌های تاسیساتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) فارس، پروژه بهسازی کتابخانه عمومی شهید دستغیب شیراز پس از گذشت یک ماه از آغاز به کار خود، با اتمام مرحله تخریب و جمع‌آوری ضایعات وارد مرحله دوم پروژه و انجام زیرساخت‌های تاسیساتی شده است.

در گام نخست این پروژه، کف کتابخانه، بخش‌های از دیوارها و سقف کاذب کتابخانه تخریب، سیستم‌های برقی پیشین برچیده شده و نخاله‌ها و ضایعات جمع آوری شده است.
 
در فاز دوم عملیات که پس از عید سعید فطر آغاز شده است، زیرساخت‌های تاسیساتی کتابخانه انجام خواهد شد. ارتقای سیستم برقی کتابخانه، سیستم‌های آتش‌نشانی و اطفای حریق، لوله کشی و جانمایی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی از جمله عملیات در این مرحله خواهد بود.
 
این در حالی است که با توجه به قدمت ساختمان، فرسودگی تاسیسات زیرساختی کتابخانه و همچنین به دلیل اینکه از ابتدای آغاز به کار کتابخانه تاکنون، سیستم‌های زیرساختی آن بازسازی و به‌روزرسانی نشده بود، مرحله دوم این بازسازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
در ادامه مراحل تكميل و بهسازی کتابخانه، بخش‌های محوطه‌سازی، معماری داخلی، نصب تاسیسات نهایی و تکمیلی و تجهیز کتابخانه خواهد بود.
 
یادآور می‌شود: عملیات بهسازی کتابخانه عمومی شهید دستغیب شیراز به عنوان یکی از مهم ترین پروژه‌های فرهنگی استان پس از برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار، از ابتدای سال جاری و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی آغاز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها