چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
جشن امضای «امدادگر کجایی؟» در سومین روز نمایشگاه کتاب

جشن امضای کتاب «امدادگر کجایی؟»، جمعه 6 اردیبهشت در غرفه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، جشن امضای کتاب «امدادگر کجایی؟» نوشته معصومه رامهرمزی، جمعه ششم اردیبهشت‌ماه همزمان با سومین روز از سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در غرفه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار می‌شود. 

«اِمدادگر کجایی؟»، روایت سال‌های جنگ از زبان یک راننده آمبولانس به نام علی عِچرِش است که مانند دیگر امدادگران، نقش تکمیل‌کننده رزمِ رزمندگان را در دوران دفاع مقدس برعهده داشت.
 
این اثر ماحصل 60 ساعت مصاحبه با علی عِچرِش بوده و موضوع اصلی کتاب نیز امداد درمان جنگ با تکیه بر فعالیت‌های نهادهای مردمی و داوطلب و مرتبط با هلال احمر و ستادها و مراکز درمان است. این کتاب علاوه بر خاطرات،‌ به موضوعاتی همچون مردم‌شناسی شهر آبادان، زندگی عشایر عرب در آبادان، فاجعه آتش‌سوزی سینما رِکس، زندگی مهاجرین جنگ تحمیلی در اردوگاه‌ها و مشکلات آن‌ها، ازدواج بی‌تکلف و ساده جوانان در زمان جنگ و اطلاعات هیأت پزشکی حج نیز گریزی زده است.

علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌توانند از ساعت 16 و 30 تا 18 عصر جمعه 6 اردیبهشت‌ماه در غرفه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس واقع در ورودی 17 سالن شبستان، راهروی 12، غرفه 8 مراجعه کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها