سه‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
دفتر نمایندگی خبرگزاری کتاب ایران در قم افتتاح شد

دفتر نمایندگی خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم طی مراسمی با حضور سرپرست سازمان سینمایی، مدیرعامل خانه کتاب و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، ظهر امروز سه‌شنبه ۷ اسفند و طی مراسمی با حضور حسین انتظامی، دستیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست سازمان سینمایی، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا ایزدپناه، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل موسسه خانه کتاب ایران، حسن محمودی سردبير خبرگزاری کتاب ایران، سیدموسی حسینی کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسولیئن استانی، دفتر نمایندگی خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم افتتاح شد.
 
در این آیین، سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ویژگی‌های خاصی در قم به ویژه در بخش رسانه وجود دارد، گفت: روزهای پایانی هر هفته، مسئولانی از کشور به قم سفر می‌کنند و اخبار مهمی از طریق رسانه‌های استان مخابره می‌شود.
 
وی ادامه داد: خبرنگاران قم به دلیل خبرهای مهمی که در استان تولید می‌شود، وظیفه سنگینی دارند و اگر عشق و علاقه در این عرصه نباشد، سختی‌های بیشتر پیش روی خبرنگاران خواهد بود.
 
نیکنام حسینی پور، مدیرعامل موسسه خانه کتاب هم با اشاره به اهمیت افتتاح شعب استانی بیان کرد: در سیاست‌های کلی خانه کتاب نگاه جدی به استان‌ها وجود دارد و تلاش می‌شود با ایجاد شعب استانی خبرگزاری کتاب، این امکان به وجود بیاید تا استان‌ها بتوانند ظرفیت‌های حوزه فرهنگ مکتوب خودشان را در سطح ملی مطرح کنند.
 
وی افزود: استان‌های مختلف ظرفیت‌های متفاوتی دارند و از این میان استان قم با توجه به ظرفیت بالای فرهنگی می‌تواند زمنیه مناسبی برای ارائه اخبار و گزارش‌ها در سطح ملی را فراهم آورد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها