یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
​نخستین رویداد بوک‌تاک برگزار می‌شود

نخستین رویداد بوک‌تاک با محوریت کتاب «ایده عالی مستدام»، اثر چیپ‌هیث و دن‌هیث در مرکز نوآوری و فناوری فناپ (کافه آی‌تی) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سلسله رویدادهای بوک‌تاک با شعار «از کتاب گفتن، از کتاب شنیدن» توسط فروشگاه اینترنتی واوک و با همکاری نهادهای فعال در حوزه نشر و ترویج کتاب برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویدادها معرفی کتاب‌های مفید موجود در بازار و ایجاد جذابیت در مخاطبان برای مطالعه کتاب‌ها با بیان محتوای محوری کتاب است. در هر کدام از رویدادهای بوک‌تاک یک یا چند کتاب محور موضوعی قرار می‌گیرد و افرادی که به موضوعات و محتوای کتاب‌ها مسلط هستند به سخنرانی می‌پردازند و مطالب مدونی از کتاب‌ها را بیان می‌کنند.

نخستین رویداد بوک‌تاک از ساعت ۱۴ تا ۱۷ روز پنجشنبه، (۲۲ تیرماه ۱۳۹۶) با محوریت «کتاب ایده عالی مستدام» در مرکز نوآوری و فناوری فناپ (کافه آی‌تی) برگزار می‌شود. ارایه محتوای نخستین بوک‌تاک را مهندس داود قرایلو برعهده دارد.

علاقمندان برای ثبت‌نام در این رویداد می‌توانند به پایگاه اینترنتی مراجعه کنند.

شایان ذکر است، کتاب «ایده عالی مستدام» ترجمه کتاب «Made to Stick» است که توسط دو برادر با نام‌های چیپ‌هیث و دن‌هیث نوشته شده است. چیپ هیث استاد دانشکده عالی کسب و کار در دانشگاه استنفورد است و درس استراتژی کسب و کار و سازمان تدریس می‌کند. او مشاور طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف از جمله گوگل، گپ و انجمن قلب آمریکاست. برادر دیگر، دن هیث عضو ارشد مرکز حامی کارآفرینان اجتماعی است و پیش از این در مقام پژوهشگر در دانشکده بازرگانی هاروارد فعالیت می‌کرده است.

این کتاب بیش از هر چیز به رشد دادن و ماندگار کردن ایده‌ها و همراه کردن دیگران برای عملیاتی کردن آنها پرداخته است.

 کتاب «ایده عالی مستدام» سرشار از داستان‌های کوتاه از مشاغل و افراد گوناگون است. نثر روان و مثال‌های ملموس و قابل درک این کتاب، دامنه مخاطب آن را بسیار گسترده کرده است و موجب شده تا بسیاری از افراد متناسب با سطح اطلاعات و نیاز خود از این کتاب بهره ببرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها