دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
رونمایی «آه با شین» بازهم به تعویق افتاد!

رمان «انقلابی آه باشین» نوشته محمدکاظم مزینانی که قرار بود بعداز ظهر امروز (دوشنبه 5 اسفند) در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شود، برای سومین بار به تعویق افتاد.

مزینانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: طبق توافقی که با مسوولان حوزه هنری داشتم، ابتدا قرار بود «آه باشین» 20 بهمن رونمایی شود اما مدتی بعد این برنامه منتفی و به 5 اسفند موکول شد. متاسفانه باخبر شدم برای دومین بار رونمایی این کتاب لغو شده است. 

دلیل به تعویق افتادن دوباره «آه با شین» چیست؟ وی در پاسخ به این پرسش گفت: این را باید از مسوولان حوزه هنری بپرسید، اما من از این بابت کمی دلخور هستم و به نظرم نباید مراسم رونمایی یک کتاب دوبار به تعویق بیفتد. 

نویسنده «آه با شین» درباره زمان رونمایی کتابش توضیح داد: به احتمال فراوان این رمان اوایل سال آینده رونمایی خواهد شد، البته تا آنجا که اطلاع دارم «آه با شین» امروز از چاپخانه روانه کتابفروشی‌ها می‎شود. به هر حال امیدوارم مراسم رونمایی این کتاب پیش از آغاز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شود. 

«آه با شین» نوشته محمدکاظم مزینانی دومین رمان از مجموعه سه‌گانه‌ای است که نخستین رمان آن «شاه بی شین» نام دارد. انتشارات سوره مهر ناشر این دو رمانِ مزینانی است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها