دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
کتاب پایه تمامی مسائل فرهنگی و علمی است

کرمان- نویسنده کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» کتاب را پایه تمام موضوعات فرهنگی و علمی کشور توصیف کرد.

محمد حسینخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در کرمان، گفت: برای آنکه هر پژوهشی در حوزه های مختلف دفاع مقدس، اجتماعی، فرهنگی و ... ماندگار شود باید به صورت کتاب در آید و در قالب کتاب است که افراد علم و نبوغ خود را نسبت به مسائل، معضلات و مشکلات جامعه ارائه می دهند.

نویسنده کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» ادامه داد: کتاب به عنوان یک متن در اختیار افراد مختلف قرار می گیرد و کسی که علاقمند به کتاب و کتابخوانی است به منظور بهره برداری علمی، کتب را مورد مطالعه قرار می دهند.

وی بیان کرد: زمانی که کتاب و محتوای خوب نداشته باشیم، موجب ضعیف شدن عرضه محصولات علمی و فرهنگی می‌شود به عنوان مثال دانشمندان و افرادی که به جایی رسیده‌اند و اثر خوب از خود به جا گذاشته اند، به دلیل برخورداری از اطلاعات بالا توانسته‌اند مخاطب خود را جذب کنند.

حسینخانی با تأکید بر اینکه کتاب منبعی است برای کسانی که می‌خواهند کار فرهنگی انجام دهند، عنوان کرد: کتاب پایه تمامی مسائل فرهنگی و علمی است و اگر ما کتاب را به عنوان منبع نداشته باشیم، مطمئنا کارهایی که انجام می‌دهیم دچار اشکال می‌شود.

نویسنده کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» تصریح کرد: با شیوع بیماری کرونا، نمایشگاه کتاب تعطیل بود و نشر کتاب افزایش نداشت و به نوعی این حوزه حالت تعطیل و نیمه تعطیل پیدا کرده بود و در این دوران تولید کتاب در حوزه های مختلف دچار رکود شده بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها