دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
۵۰۰ جلد کتاب نفیس به دانشگاه ایلام اهدا شد

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: در راستای تجهیز کتابخانه دانشگاه ایلام، تعداد ۵۰۰ جلد کتاب نفیس به این دانشگاه اهدا شد.

منصور محبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: در راستای تجهیز و بروزکردن منابع مطالعاتی کتابخانه دانشگاه ایلام، تعداد ۵۰۰ جلد کتاب نفیس به این دانشگاه اهدا شد.
 
وی با اشاره به محتوای کتاب‌های اهدایی ادامه‌داد: این کتاب‌ها دایره‌المعارف، اطلس‌ها، فرهنگ‌نامه‌ها، کتاب‌های‌علمی، ادبی، تاریخی، پژوهشی، سیاسی و ایلام‌شناسی را شامل می‌شود.
 
وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های کلان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در طول سال، تلاش در راستای  تقویت محتوایی کتابخانه‌هاست و تاکنون اقدامات مستمری در این راستا انجام شده است.
 
وی ادامه داد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بهره‌گیری از ظرفیت کتاب‌های خریداری شده از مولفان و ناشران بومی،نقش موثری در تجهیز کتابخانه‌ها به آثار و تولیدات زبان و فرهنگ بومی ایفا می‌کند.
 
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه‌داد: روزآمد کردن کتابخانه‌های دانشگاه‌های استان موجب تقویت موادخوانداری و مطالعاتی دانشجویان می‌شود و ظرفیت‌های پژوهشی را در میان دانشجویان تقوبت و بالنده می‌کند.
 
محبی ادامه داد: ان‌شاالله در تلاشیم با دریافت کتاب‌های تازه منتشرشده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی جریان اهدای کتاب و تجهیز کتابخانه‌های جامعه هدف را استمرار بخشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها