یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
939 هنرمند زنجانی هنر کارت دارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 906 هنرمند زنجانی در صندوق اعتباری هنر عضویت دارند و عضویت 71 نفر در حال تمدید است، گفت: 939 نفر نیز هنر کارت دریافت کرده‌اند.

امراله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به لحاظ گستردگی فعالیت‌هایی که دارد با یک هزار مجموعه در ارتباط با است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه‌های همکار با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل کانون‌های آگهی تبلیغاتی، موسسات فرهنگی، انجمن‌های ادبی، تشکل‌های صنفی فرهنگی و ... است، افزود: در هر مناسبت با همکاری این مجموعه‌ها برنامه‌های متعددی اجرایی می‌شود.

حسنی با بیان اینکه سیاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری و همراهی با مجموعه‌های فرهنگی است، اضافه کرد: تقریبا همه برنامه‌های این اداره کل با همکاری و هماهنگی این هزار مجموعه اجرایی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اقدامات حمایتی ارشاد در قبال هنرمندان بیان کرد: صندوق اعتباری هنر راهکار حمایتی ارشاد در این حوزه است که طبق آمار در حال حاضر 906 نفر از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در این سامانه عضویت دارند.

وی با اشاره به اینکه عضویت 71 نفر در حال تمدید بوده و 939 نفر نیز کارت هنر فعال دارند، افزود: این صندوق خدمات متعددی به هنرمندان ارائه می‌دهد.

حسنی با اشاره به حمایت مالی صندوق از هنرمندان در ایام کرونا اضافه کرد: از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر درخواست داریم برای بهره‌مندی از خدمات در این صندوق عضو شوند.

وی در ارتباط با نحوه عضویت در این صندوق گفت: متقاضیان می‌توانند در سامانه صندوق اعتباری با همین عنوان یا به سایت honarcredit.ir وارد شده و شرایط را مطالعه کرده و در صورت تطبیق مستندات و مدارک آن‌ها، به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح شهرستان‌ها مراجعه کرده تا ضمن تأیید مدارک، مراحل ثبت‌نام و بارگذاری آن‌ها انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تأیید نهایی نیز به صورت نامه‌ای با امضا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به صندوق اعتباری هنر صادر می‌شود و پس از این مراحل لازم است متقاضیان منتظر باشند تا کد عضویت یا شماره عضویت برای آن‌ها صادر شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان زنجان در حوزه هنر و فرهنگ گفت: زنجان دارای هنرمندان چیره‌دستی است که حضور آنها در استان مایه افتخار است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها