چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
اجتماع بزرگ قرآنی در زنجان برگزار می‌شود

مدیر کانون ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان گفت: به منظور پاسداشت تلاش فعالان قرآنی، سومین اجتماع بزرگ قرآنی در زنجان برگزار می‌شود.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: همزمان با دهه کرامت و روز تکریم امامزادگان، سومین اجتماع بزرگ قرآنی روزسوم خرداد ماه در امامزاده سیدابراهیم(ع) زنجان برگزار می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه این مراسم در راستای پاسداشت تلاش فعالان قرآنی به صورت فصلی و با حضور قاریان مطرح بین‌المللی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد زنجان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کانون خادمیاران رضوی برگزار می‌شود.

مدیر کانون ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان با اشاره به اینکه این اجتماع بزرگ قرآنی سوم خرداد و همزمان با روز تکریم امامزادگان و سالروز تولد حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم از قاریان و حافظان برتر قرآنی تجلیل به عمل خواهد آمد.

اسلامی ادامه داد: راه‌اندازی کاروان شادی، طرح تلاوت نور در شب ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، حضور خادمان رضوی در بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران و زندان‌ها، استقرار ایستگاه‌های صلواتی در مبادی ورودی و خروجی و برگزاری جشن دهه کرامت در بوستان‌ها، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی با مشارکت ورزش و جوانان از دیگر برنامه‌هایی است که طی دهه کرامت اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان‌های تابعه، برگزاری جشن‌های مردمی در مساجد و اجرای سرود در 10 نقطه شهر با موضوع امام رضا (ع) از دیگر برنامه‌های جانبی طی دهه کرامت است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها