یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
حضور انتشارات سروش با 20 عنوان کتاب جدید/ رسانه و هوش مصنوعی پرفروش شدند

انتشارات سروش با 20 عنوان کتاب جدید در نمایشگاه امسال حاضر شده است و حوزه‌های رسانه و هوش مصنوعی از جمله موضوعات پرفروش بوده‌اند

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) انتشارات سروش با 20 عنوان کتاب جدید در حوزه‌های رسانه، هنر، سینما، تاریخ و ادبیات در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

خنایگر معاون بازرگانی این انتشارات در مورد تازه‌های نشر خود عنوان کرد: ما در نمایشگاه امسال با 20 عنوان کتاب جدید شرکت کرده‌ایم که حوزه رسانه و هوش مصنوعی از جمله موضوعاتی بودند که از سمت مخاطبان نیز مورد توجه قرار گرفتند. «مصرف در عصر دیجیتال»؛ «در جست و جوی اشکال جدید سرمایه‌داری»، «دره نظارتی؛ تاریخچه نظامی محرمانه اینترنتی»، «روانشناسی اخبار جعلی»؛ «پذیرش به اشتراک‌گذاری» و «اصلاح اطلاعات غلط، مهارت‌هایی برای جهان در حال تغییر و دیجیتالی شدن دیپلماسی عمومی» از جمله کتاب‌هایی در حوزه رسانه و سواد رسانه‌ای هستند که با توجه به نیاز جامعه در این موضوع می‌توانند برای مخاطبان مفید باشند.

او ادامه داد: همچنین در حوزه هوش مصنوعی که از موضوعات روز در جهان است، انتشارات سروش عناوین جدیدی چون ««عصر هوش مصنوعی و آینده انسان» به قلم هنری کیسینجر و «انقلاب هوش مصنوعی» به قلم روبن لی را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

معاون بازرگانی نشر سروش گفت: هر چند عرضه کتاب در نمایشگاه به دیده شدن آن کمک می‌کند اما هنوز نمی‌توان در مورد استقبال خوانندگان از کتاب‌های چاپ جدید نظر داد چرا که مراسم‌های رونمایی و انعکاس این آثار در رسانه‌ها در ادامه بر میزان استقبال خوانندگان اثر می‌گذارد و برای شناخت یک کتاب باید به آن فرصت داد.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها