یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
از اندرونی علیا تا نظریه تکامل

نشر هرمس با چند عنوان کتاب جدید در حوزه‌های فلسفه، تاریخ نگاری دین و تکامل در نمایشگاه سی و چهارم شرکت کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) نشر هرمس با عناوینی جدید در تاریخ، دین و فلسفه در نمایشگاه سی‌و‌چهارم شرکت کرده است. حمید نصرتی متصدی کتاب‌های فلسفی نشر هرمس در نمایشگاه با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از کتاب‌های این غرفه در مورد تازه‌های نشر خود گفت: امسال نشر هرمس با چند عنوان کتاب در حوزه‌های فلسفه، تاریخ نگاری دین و تکامل در نمایشگاه شرکت کرده است.

او افزود: کتاب‌های «نخستین بهار؛ خوانشی راهبردی-سیاسی از سیره نبوی» به قلم وضاح حنفر و ترجمه محمدرضا مروارید و «وراث پیامبر؛زندگانی علی ابن‌ابی طالب(ع)» به قلم حسن عباس و ترجمه محمد کیوانفر از جمله آثار چاپ جدید در حوزه دین هستند که مورد استقبال مخاطبان واقع شده‌اند.

او ادامه داد: در حوزه فلسفه نیز کتاب‌های «اندرونی علیا؛ ترس و لرز به روایت هیوبرت دریفوس» و «خرد رنج آموخته؛ اورستیا به روایت هیوبرت دریفوس» هر دو به قلم زانیار ابراهیمی از آثار جدید و مورد توجه در نمایشگاه سی و چهارم بوده‌اند.

نصرتی در پایان گفت: همچنین کتاب «تکامل؛ نظریه‌ای در بحران» به قلم مایکل دنتون و با ترجمه فرشته میرزایی‌پور از دیگر آثار چاپ جدید است که در نمایشگاه از آن استقبال شده است.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها