سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
بشر هیچ‌وقت از کتاب جدا نخواهد شد

مدیر محتوایی انتشارات انقلاب اسلامی: امکان دارد که بر اثر تغییرات و مشکلاتی که در طول سال‌ها اتفاق می‌افتد گاهی اوقات در عالم کتاب با فراز و نشیب‌هایی مواجه شویم، اما به نظر من هیچ‌وقت بر بشر نخواهد آمد که از کتاب جدا شود.

مجتبی صابری، مدیر محتوایی انتشارات انقلاب اسلامی حاضر در سی‌‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره جایگاه کتاب در زندگی بشر، بیان کرد: کتاب به‌دلیل سابقه تاریخی که دارد و انسی که انسان‌ها با کتاب‌ها دارند و حرف‌هایی که از جان برخاسته بر جان خواننده کتاب‌ها و مخاطب می‌نشیند، همواره جایگاه خود را داشته و هیچ‌وقت این‌طور نبوده که خواندن و مطالعه کردن فراموش شود و به‌اصطلاح از مُد بیفتد.

وی ادامه داد: ممکن است بر اثر تغییرات و مشکلاتی که در طول سال‌ها اتفاق می‌افتد گاهی اوقات در عالم کتاب با فراز و نشیب‌هایی مواجه شویم، اما به نظر من هیچ وقتی بر بشر نخواهد آمد که از کتاب جدا شود و کتاب همواره جایگاه خود‌ را حفظ خواهد کرد.

صابری اظهار کرد: اگر نگاهی دقیق‌تر داشته باشیم، علاوه‌بر شمارگان، تنوع کتاب‌ها نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. سال‌های مختلف حضور در نمایشگاه کتاب، رشد محتوایی و کمّی ناشران در تولید همچنین استقبال روزافزون شده است.

به گزارش ایبنا؛ سی‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تهران تا 30 اردیبهشت‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها