پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
استان گلستان با انتشارات «نینوا» به نمایشگاه کتاب آمد

انتشارات «نینوا» از سوی وابسته به مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج سپاه نینوا استان گلستان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حاضر شده است.

زینب ترابی مدیرمسئول انتشارات نینوا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در خصوص حضور در نمایشگاه کتاب 1402  اظهار کرد: انتشارات شهدای نینوا با ارائه ۶۰ عنوان کتاب در سی و چهارمین نمایشگاه بین اللملی کتاب تهران، حضور فعالی دارد.

وی افزود: آثار ارائه شده در این نمایشگاه، مشتمل بر کتاب‌هایی است که با موضوعات ایثار و شهادت که به شرح زندگی و خاطرات شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم می‌پردازد.

مدیرمسئول انتشارات نینوا ادامه داد: در کنار موارد ذکر شده آثار ارزشمندی با موضوع کودک و نوجوان در قالب کتاب شعر و رنگ‌آمیزی ارائه شده که غالبا به شهدای مدافع حرم اختصاص دارد.

ترابی در خصوص اهداف حضور این انتشارات در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ تصریح کرد: از مهم‌ترین اهداف حضور در نمایشگاه، ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف جامعه، به ویژه جوانان است. آثار منتشره با قیمت های مناسب و تنوع و کیفیت عالی عرضه شده است تا جذابیت بیشتری برای مخاطبان داشته باشد.

گفتنی‌است سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها