سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
در بخش مجازی و حضوری نمایشگاه کتاب حضور داریم

نشر سرو با بیش از ۲۵ عنوان کتاب در بخش حضوری و ۷۳ عنوان کتاب در بخش مجازی در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت درنمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مدیر انتشارات سرو جزئیات حضور این ناشر در بخش مجازی و حضوری نمایشگاه کتاب 1402 را تشریح کرد.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، علیرضا سلیمی مدیر انتشارات سرو گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جبهه جهاد تبیین؛ این مجموعه در تلاش است با بیش از هفتاد عنوان کتاب در زمینه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در هر دو بخش حضوری و مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پررنگی را داشته باشد.
 
مدیر نشر سرو گفت: این نشر در حوزه‌های مختلف ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از جمله پژوهش، ادبیات داستانی، خاطرات، شعر با در نظر گرفتن گرایش‌های مختلف سنی و فکری در بخش شبستان اصلی (ناشران داخلی – راهرو ۱۵ غرفه ۱۴) نمایشگاه امسال حضور خواهد داشت.
 
سلیمی درباره حمایت از علاقه‌مندان به حوزه ادبیات دفاع مقدس گفت: در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور حمایت و افزایش قدرت خرید علاقه‌مندان به حوزه کتاب انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت،  کلیه کتب نشر سرو برای افرادی که در طول سال به صورت مستقیم از انتشارات خریداری کنند مشمول تخفیف ۲۰ تا ۴۰ درصدی می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری همزمان نمایشگاه حضوری و مجازی، انتشارات سرو  در نمایشگاه مجازی نیز حضور فعال دارد.
 
سلیمی در پایان ضمن دعوت از علاقه‌مندان و پژوهشگران  فرهنگ ایثار و شهادت برای بازدید از غرفه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، حضور چهره‌های فرهنگی و لشکری کشور در غرفه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های نشر سرو در نمایشگاه امسال دانست و گفت: معرفی تازه‌های نشر سرو با حضور مسئولین و نویسندگان جوان انقلابی از برنامه‌های دیگر ما خواهد بود.
 
نمایشگاه کتاب 1402 با شعار «آینده خواندنی‌ست» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌ (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد .
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها