چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
توزیع کتاب توسط خادمیاران طی دهه کرامت در زنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری جشن‌های دهه کرامت در زنجان گفت: همزمان با دهه کرامت کتاب موضوعی امام رضا (ع) توسط خادمیاران توزیع می‌شود.

امراله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان با اشاره به اینکه امسال نیز میزبان خادمان حرم رضوی در برنامه کاروان زیر سایه خورشید خواهیم بود، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای حضور خادمان حرم رضوی در شهرستان‌های قیدار، طارم و ماهنشان در دستور کار است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت امسال با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و 42 دستگاه عضو اجرا خواهد شد، اضافه کرد: ایجاد فضای امید و نشاط مذهبی در جامعه از اهداف برنامه‌های دهه کرامت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اجرای همایش«دختران مسجدی» و قرائت زیات امین الله و صلوات خاصه امام رضا(ع) در طول دهه کرامت در سطح مساجد استان زنجان خبر داد و افزود: برگزاری اجتماع بزرگ قرآنی در روز سوم خرداد، برگزاری مراسم چهارشنبه‌های امام رضایی، توزیع کتاب توسط خادمیاران در دهه کرامت، پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت دهه کرامت از دیگر برنامه‌های اجرایی در این دهه است.

وی از برگزاری اجرای طرح همدلی و مواسات کانون‌های مساجد، پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) در طول دهه کرامت، برگزاری همایش دخنران مسجدی، اجرای پویش خدمت کریمانه و برگزاری مسابقات حدیث رضوی نیز خبر داد و گفت: اجرای طرح تلاوت نور در شب ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و شب ولادت امام رضا(ع) و تقدیم ثواب این طرح به روح حضرات نیز از برنامه‌هایی است که در طول دهه کرامت اجرایی خواهد شد.

حسنی ادامه داد: طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد، پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) در طول دهه کرامت، برگزاری همایش دخنران مسجدی، پویش خدمت کریمانه و برگزاری مسابقات حدیث رضوی نیز با محوریت کانون‌های مساجد در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از تشکیل ستاد دهه کرامت با محوریت ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های باشکوه در این دهه با همکاری دستگاه‌های عضو در این ستاد مورد توجه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها