چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
«قصه‌های شیرین روستا» مسابقه شد

مدیرعامل موسسه «ترنم مهر باران» زنجان گفت: در راستای ایجاد نشاط و شادابی بین کودکان و نوجوانان مسابقه «قصه‌های شیرین روستا» برگزار می‌شود.

شهلا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: با همکاری موسسه ترنم مهر باران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان مسابقه قصه‌گویی «قصه‌های شیرین روستا» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقه «قصه‌های شیرین روستا» با هدف ایجاد نشاط در بین کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود، اضافه کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، ایجاد فضای امن و سالم برای تعامل و تبادل اطلاعات و شناسایی قصه‌گویان برتر و توانمند از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه قصه‌گویی است.

مدیرعامل موسسه ترنم مهر باران زنجان با بیان اینکه این مسابقه در موضوعات امیدها، آرزوها و شادی‌ها، قصه‌های رایج در منطقه بومی محلی در مناسبت‌های مختلف سال و قصه های فولکور(عاشیقی) برگزار می‌شود، افزود: نوجوانان 12 تا 18 سال، بزرگسالان 18 سال به بالا و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها برگزار می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه از اول اردیبهشت تا 31 خرداد ماه امسال فرصت دارند آثار خود را در سامانه zanjan.kpf.ir بارگذاری کنند.

طاهری افزود: مراسم اختتامیه 18 تیرماه امسال همزمان با روز ادبیات کودکان با تجلیل از نفرات برتر در روستای قلعه حسینیه شهرستان خرمدره برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها