جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
ارسال بسته‌های فرهنگی به مناطق زلزله‌زده خوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: بسته‌های فرهنگی اهدایی از سوی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور شامل کتاب و نوشت افزار به مناطق زلزه زده خوی ارسال خواهد شد.

زهرا آبسوران، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در استان آذربایجان‌غربی، گفت: بسته‌های فرهنگی اهدایی از سوی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور که (18 بهمن ماه) به ارومیه رسید، در اسرع وقت در قالب کاروان «پیک امید» توزیع خواهند شد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل کتاب، نوشت‌افزار و لوازم بازی و سرگرمی می‌باشند که به زودی در بین کودکان و نوجوانان مناطق زلزله‌زده خوی توزیع می‌شود.

آبسوران ادامه داد: پیک امید کانون متشکل از مربیان کانون استان جهت اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برای کودکان و نوجوانان از هفته‌  گذشته در کمپ‌های محل اسکان زلزله زدگان خوی مشغول ارائه امداد فرهنگی می‌باشند و دومین حضور پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های سیار کانون استان در محل اسکان زلزله زدگان خوی و فیرورق با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برای کودکان و نوجوانان همراه بود.

وی افزود: قصه‌گویی، کاغذ و تا، کاردستی، نمایش خلاق، بلند خوانی کتاب، بازی‌های بومی و محلی، نقاشی، نمایش فیلم، اهدای کتاب و بسته‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های پیک امید کانون در این مناطق می‌باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: امداد فرهنگی کانون پرورش فکری به کودکان و نوجوانان مناطق زلزله زده شهرستان خوی همچنان ادامه خواهد داشت.

 غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و بازیابی روحیه و شادابی از اهداف حضور پیک امید است. 

آبسوران گفت: برنامه‌های دهه فجر ۱۴۰۱ با شعار « ایران استوار، ۴۴ سال افتخار » از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و مناطق زلزله زده خوی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها