چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
آغاز پیش ثبت نام شهرک صنعتی صحافان از 23 بهمن

رئیس اتحادیه صحافان تهران از آغاز پیش‌ثبت‌نام شهرک صنعتی کاوه برای این صنف از یکشنبه 23 بهمن خبر داد.

جلیل غفاری‌رهبر، رئیس اتحادیه صحافان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، از به نتیجه رسیدن تلاش‌ها برای اختصاص فضا به صحافان در شهرک صنعتی کاوه پس از چهار سال خبر داد و گفت: چهار سال است که تلاش می‌کنیم بتوانیم به‌عنوان یک صنف وسیع و گسترده در شهرک صنعتی کاوه فضایی برای واحدهای صنفی بگیریم و خوشحالیم که بالاخره همه تلاش‌ها جواب داد.
 
وی افزود: جانمایی صحافان در این شهرک در یک سوله 130 هزار مترمربعی خواهد بود و تنها واحدهایی می‌توانند برای حضور در آن ثبت‌نام کنند که جواز کسب از اتحادیه صحافان داشته باشند.
 
غفاری‌رهبر با بیان اینکه پیش‌ثبت‌نام یکشنبه 23 بهمن در اتحادیه صحافان آغاز می‌شود، عنوان کرد: بعد از پیش‌ثبت‌نام جلسه توجیهی با هدف معرفی شهرک، امکانات و ویژگی‌های آن برای افراد برگزار خواهد شد و سپس ثبت‌نام قطعی انجام می‌شود.
 
وی با اشاره به عضویت 700 نفر در اتحادیه صحافان، توضیح داد: حضور در این شهرک به نفع صنف خواهد بود، زیرا هم از نظر قیمت نسبت به مکان‌های تجاری خیلی مناسب است و هم نزدیک بودن آن به تهران از حسن‌های این پروژه است.
 
به گفته غفاری رهبر، واحدهای صنفی برای دریافت فرم پیش‌ثبت نام واگذاری زمین‌های شهرک صنعتی کاوه می‌توانند از یکشنبه 23 بهمن به اتحادیه صنف صحاف تهران به نشانی تهران، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان پامنار، کوچه مشیر خلوت شرقی، پلاک ۱۲ مراجعه کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها