دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
معرفی سر‌مایه‌گذار نمونه و تاثیر‌گذار‌ترین چهره صنعت چاپ

احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران از معرفی سرمایه‌گذار نمونه و تاثیرگذارترین چهره صنعت چاپ در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ خبر داد.

احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت روز صنعت چاپ، عنوان کرد: اتحادیه امسال و دومین سال متوالی، مراسم روز ملی صنعت چاپ را در قالب معرفی برترین‌ها و فعالان حوزه‌های مختلف این صنعت برگزار می‌کند.
 
وی ادامه داد: اتحادیه به مناسبت یازدهم شهریور روز ملی صنعت چاپ از فعالان و کارآفرینانی که در حوزه توسعه ماشین‌آلات و تجهیزات چاپ و نیز جذب نیروی انسانی بیشترین سرمایه‌گذاری را در طول یک‌سال گذشته انجام داده‌اند، تجلیل می‌کند.
 
ابوالحسنی با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات برنامه امسال، معرفی تاثیرگذارترین شخص در صنعت چاپ است، گفت: در این زمینه فردی که از دیرباز کار خود را شروع کرده، به مرور زمان جلو آمده و در کار خود پیشرفت کرده است، به‌عنوان چهره تاثیرگذار صنعت چاپ انتخاب خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: برنامه‌های دیگر، انتخاب بهترین و تاثیرگذارترین برنامه‌های اتحادیه چاپخانه‌داران تهران طی یک‌سال گذشته، انتخاب صادرکننده چاپ برتر سال، همچنین کارگر نمونه صنعت چاپ است که کارهای اجرایی آن در دبیرخانه شورای سیاستگذاری در حال انجام است.
 
ابوالحسنی با بیان اینکه با همکاری صنف به زودی مرامنامه‌ای برای تعیین معیارها واصول برنامه‌های بزرگداشت روز صنعت چاپ تعیین می‌شود، توضیح داد: قرار است امسال مراسم بزرگداشت روز صنعت چاپ پنج‌شنبه 10 شهریور ماه برگزار شود.

به گفته رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، مدیران داوطلب شرکت در فراخوان انتخاب سرمایه‌گذار نمونه، باید تا پایان وقت اداری، چهارشنبه دوم شهریور، اطلاعات و اسناد مربوطه را به دبیرخانه شورای سیاستگذاری بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ ارائه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها