پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
موفقیت زنجانی‌ها در جشنواره قصه‌گویی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: در بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، دو قصه‌گوی زنجانی برتر شدند.

علیرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: در آیین پایانی مرحله منطقه‌ای بیست‌‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در محل «عمارت‌خانه پدری» استان یزد برگزار و برگزیدگان در سه بخش معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو گروه «دختران و پسران» و «زنان و مردان» برگزار شد، افزود: در بخش‌های آئینی و ملی دو قصه‌گو از زنجان به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان افزود: در این جشنواره، التفات داوودبیگی با قصه «زائر» استان زنجان و هادی رفیعی با قصه «مترسک» برگزیده شدند.

نوری با بیان اینکه برگزیدگان نهایی بخش ملی در مراسم پایانی جشنواره بیست‌وسوم معرفی خواهند شد، اضافه کرد: مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری به دبیری محمد گودرزی دهریزی همزمان با شب یلدای ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

وی همچنین از درخشش عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: آئین اختتامیه برنامه‌های کمیته آفرینش‌های هنری در سه بخش شعر، داستان و خاطره با موضوعات بخش عمومی (شهدای هشت سال دفاع مقدس) و بخش ویژه (شهدای غواص دریادل و مدافع حرم استان زنجان) اجرا شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: بر همین اساس معصومه دین‌محمدی نفر اول و زهرا نعمتی تقدیری در بخش داستان‌نویسی کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، دو عضو فعال انجمن ادبی سپیدار کانون پرورش فکری استان هستند که موفق به کسب این رتبه‌ها شدند.

نوری با اشاره به اینکه 17 مرکز کانون پرورش فکری در زنجان فعال است، اضافه کرد: اعضای کانون بیش از 31 هزار نفر است که در رویدادهای ملی خوش درخشیده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها