دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
19 خبرنگار برگزیده نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه شدند

امید‌علی مسعودی با بیان اینکه داوری نهایی آثار ارسالی به نوزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه به پایان رسیده‌است، گفت: 19 خبرنگار برگزیده و 36 شایسته‌تقدیر در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

امیدعلی مسعودی، دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره برگزاری مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره کتاب و رسانه بیان کرد: داوری‌ نهایی آثار ارسالی به نوزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه انجام و برگزیدگان آن مشخص و 19 برگزیده و 36 شایسته تقدیر از سوی هیات داوران تعیین شده‌اند.  
 
وی با بیان این مطلب که شنبه(6 دی‌ماه) داوری نهایی آثار انجام شد، افزود: به احتمال زیاد تا هفته آینده زمان دقیق برگزاری اختتامیه نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه  نهایی خواهد شد؛ البته پیش‌تر آذر‌ماه زمان اختتامیه و محل برگزاری در سالن سازمان صدا و سیما و به میزبانی رادیو فرهنگ، مشخص شده‌بود؛ اما به‌دلیل ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا لغو، شد.
 
مسعودی بیان کرد: اگر  موفق به جلب نظر ستاد ملی مقابله با کرونا شویم، اختتامیه با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد؛ در غیر این‌صورت، اختتامیه به بهمن‌ماه و همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب موکول می‌شود؛ البته تلاشمان بر زودتر برگزارشدن اختتامیه است. 

نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه؛ دوره درخشش خبرنگاران استانی
به‌گفته وی، آثار ارسالی خبرنگاران استانی به‌ویژه در بخش دیداری و شنیداری در برخی از استان‌های محروم از‌جمله سیستان و بلوچستان، ایلام قابل‌توجه و چشم‌گیر بود.  این موضوع نشان‌دهنده فعالیت دقیق و حرفه‌ای خبرنگاران استانی است. از نظر من، نوزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه، دوره درخشش خبرنگاران استانی است. 
 
مسعودی با اشاره به تعداد داوران این دوره از جشنواره ادامه داد: با هدف بررسی دقیق آثار ارسالی،تعداد داوران، بیشتر از دوره قبل تعیین و برخی آثار با 4 و یا حتی 8 داور بررسی شد تا نتیجه دقیق‌تری حاصل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط