یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹
«دکتر اسلیپ» به کتابفروشی‌های آلمان رسید

جدیدترین رمان استفن کینگ با نام «دکتر اسلیپ» در بدو انتشار در آلمان در مکان دهم جدول رده بندی پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی جای گرفت._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از اشپیگل، این نویسنده پرفروش آمریکایی در اثر جدیدش، کتاب مشهور «درخشش» را که نسخه سینمایی آن توسط استنلی کوبریک ساخته شد ادامه می‌دهد.

کینگ در رمان درخشش که 1977 منتشر شد، داستان جک تورنس نویسنده‌ای را روایت کرد که همراه همسر و فرزندش «دنی» در طول فصل زمستان برای به پایان بردن داستانش در یک هتل اقامت می‌کند، اما جک تورنس اسیر روحی شیطانی شده و به خانواده خودش حمله می‌کند. در این میان، دنی پسر کوچکی که به دلیل توانایی جسمی اجازه تسخیر شدن کالبدش را به ارواح خبیث هتل نمی‌دهد و مادرش، سرانجام جان سالم به در می‌برند.کینگ در رمان تازه‌اش، پس از سال‌ها سراغ همان دنی کوچک می‌رود که اکنون بزرگ شده و شخصیت محوری رمان «دکتر اسلیپ» را تشکیل می‌دهد.

استفن کینگ متولد 1947 در پورتلند و از موفق‌ترین نویسندگان آمریکایی است. او پس از نخستین موفقیتش با رمان «کری»، وقتش را وقف نوشتن کرد. از آن زمان تا کنون در سراسر جهان 400 میلیون جلد از آثار وی به فروش رسیده و کتاب‌هایش به بیش از 40 زبان ترجمه شده‌اند. وی سال 2003 برای مجموع آثارش جایزه ویژه بنیاد ملی کتاب را کسب کرد.

در هفته ای که گذشت رمان‌های «و کوهستان‌ها طنین‌انداز شدند» به قلم خالد حسینی که با نام «گردآورنده رویا» در آلمان منتشر شده، «امید» به قلم جوسی آدلر اولسن، «عشق زندگی تو» به قلم سیسیلیا آرن، «او بازگشته است» به قلم تیمور ورمس، «ممنوع» نوشته فردیناند فون شیراخ، «سرکرده دنیا» به قلم ربکا گابل، «اف» به قلم دانیل کلمان، «دوزخ» به قلم دن براون و «هیولا» به قلم ترزیا مورا در مکان‌های اول تا نهم جدول پرفروش ترین رمان های اشپیگل جای داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها