پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۳
«نکته‌های کلیدی مرتبط با جرم کلاهبرداری» به بازار آمد

مواد قانون، آراي دیوان عالی کشور و نظرات مشورتی مرتبط با کلاهبرداری در كتاب «نکته‌های کلیدی مرتبط با جرم کلاهبرداری» توسط معاونت آموزش قوه قضاييه تدوين و از سوي انتشارات جنگل روانه بازار كتاب شد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، این اثر با هدف ارايه نکته‌های کلیدی قضایی براي دسترسي سريع مخاطبان به مطالبی که برای رسیدگی به جرم کلاهبرداری نیاز دارند، تدوين شده است.

 كتاب «نکته‌های کلیدی مرتبط با جرم کلاهبرداری» همچنين براي استفاده به عنوان متن آموزشی عنوان «بررسی جرم کلاهبرداری» بر پایه استفاده از تکنیک نکته‌های کلیدی و برای شرایط متراکم کاری قضات به نگارش در آمده و مولفان این مجموعه كوشيده‌اند چكيده و خلاصه مطالب مربوط به جرم کلاهبرداری را در قالب نکته‌های کلیدی ارايه دهند.

در تهیه این مجموعه، علاوه بر استفاده از منابع تخصصی متعدد، از قوانین مرتبط نيز فیش‌برداری و ارجاعات مربوط به هر نکته علمی به اختصار بیان شده است.

در مقدمه اين كتاب آمده است: «استفاده از این مجموعه خواهد توانست دست‌یابی قضات را به اطلاعات تخصصی مورد نیاز، تسهیل کند. اگر این امر حتی کمتر از یک دقیقه در کار روزانه قضات تسریع ایجاد کند و اندکی دقت کار را بالا برد، به اهداف خود دست پیدا کرده است؛ زیرا می‌تواند در مقیاس کلان به اندازه سال‌های سال صرفه‌جویی و ذخیره زمان ایجاد کرده و بهره‌وری منابع انسانی در کار قضایی را ارتقا دهد.»

چاپ اول كتاب «نکته‌های کلیدی مرتبط با جرم کلاهبرداری» در شمارگان 5000 نسخه، 80 صفحه و بهاي 12000 ريال از سوي انتشارات جنگل و با همكاري انتشارات جاودانه منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط