سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
پرهیز از کارهای نمایشی و توجه به جریان‌سازی وظیفه وزارت فرهنگ است

جانشین وزیر فرهنگ با تاکید بر انجام کارهای زیرساختی و جریان‌سازی، اظهار کرد: وظیفه ما، دور کردن از کارهای نمایشی و پرداختن به کارهای زیرساختی، کادرسازی و جریان‌سازی است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز پایانی همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال تلاش برای تخصیص یک ظرفیت اعتباری جدیدی برای استان‌ها هستیم که پس از قطعی شدن، میزان اعتبار خوبی به استان‌ها اختصاص پیدا خواهد کرد.

سید‌محمد هاشمی با اشاره به لزوم تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی در استان‌ها، اظهار کرد: به دلیل نیاز به کار جهادی در عرصه فرهنگی، به زودی قرارگاه فرهنگی جدیدی برای تقویت بنیه فرهنگی در استان‌ها تشکیل خواهد شد که سعی می‌کنیم منابع لازم را برای آن فراهم کنیم و هر استانی که خلاقیت بیشتر و برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد می‌تواند منابع بهتری جذب کند.

جانشین وزیر فرهنگ با تاکید بر انجام کارهای زیرساختی و جریان‌سازی، اظهار کرد: وظیفه ما، دور کردن از کارهای نمایشی و پرداختن به کارهای زیرساختی، کادرسازی و جریان‌سازی است که اولویت ما در این قرارگاه، حمایت از جریان جبهه فرهنگی هنری انقلاب است.

وی بیان کرد: شهرستان محوری جز اولویت‌های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که مدیران استانی باید از ظرفیت‌ها و توانمندی شهرستان‌ها استفاده و برای معرفی استعدادها و توانمندی‌های موجود در شهرستان‌ها برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی، معاونت حقوقی، امور مجلس و استان ها هاشمی در پایان تصریح کرد: مصوبات سفرهای استانی دولت و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرا و نتیجه رسیدن آن، به دقت مورد بررسی و پیگیری مدیران قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها