شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
سینماهای حوزه هنری و شهرداری تهران یکپارچه می‌شوند

مدیران مؤسسه تصویر شهر و بهمن سبز، تفاهم‌نامه‌ای را با موضوع هم‌افزایی و یکپارچه‌سازی ظرفیت‌های سینمایی امضا کردند.

به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به‌نقل از روابط عمومی مؤسسه تصویرشهر، مریم پیرکاری، مدیرعامل این مؤسسه و هادی اسماعیلی، مدیرعامل مؤسسه بهمن سبز با هدف بهبود و تقویت جریان توزیع آثار سینمای انقلاب اسلامی، تفاهم‌نامه‌ای را با موضوع هم‌افزایی و یکپارچه‌سازی ظرفیت‌های سینمایی امضا کردند.

اجرای این تفاهم‌نامه از ابتدای اردیبهشت‌ماه1402 و به‌مدت دو سال آغاز خواهد شد. بر اساس این تفاهم‌نامه ظرفیت سالن‌داری طرفین در حوزه سینماداری یکپارچه می‌شود و طرفین متعهد می‌شوند تا تمامی ظرفیت‌های خود در حوزه سینماداری از قبیل سالن‌ها، دفاتر پخش، تجهیزات سخت‌افزاری، تبلیغات و کمپین، ظرفیت‌های تبلیغات محیطی، ارتباطات سازمانی و نیز آمار و اطلاعات ارزیابی فروش را در اختیار یکدیگر قرار دهند.

در این راستا با تشکیل شورایی پنج‌نفره متشکل از هر دو طرف، تصمیم‌گیری‌ها پیرامون اجرای تفاهم‌نامه و برنامه توزیع آثار سینمایی در سینماهای تحت پوشش این دو مؤسسه به‌شکل یکپارچه صورت خواهد گرفت.

مؤسسه بهمن سبز وابسته به سازمان سینمایی سوره حوزه هنری با دراختیارداشتن 176 پرده نمایش، بیش از 30درصد ظرفیت‌های سینمای ایران را در بر دارد. سالن‌های نمایش مجموعه بهمن سبز در 58 سینما از 21 استان کشور در قالبی یکپارچه تحت‌عنوان «زنجیره سینمایی مهر» در حال فعالیت هستند. مؤسسه تصویر شهر نیز 20 سالن سینمایی در 4 پردیس سینمایی در پایتخت را در اختیار دارد.

امضای تفاهم‌نامه میان مؤسسه بهمن سبز، بازوی سینماداری حوزه هنری انقلاب اسلامی و مؤسسه تصویر شهر که بازوی سینمایی شهرداری تهران محسوب می‌شود، فضا و ظرفیت‌های تازه‌ای را در بخش توزیع آثار سینمایی در بازار اکران سینمای ایران شکل خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها