سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کتابت قرآن توسط کودکان و نوجوانان همدانی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از کتابت قرآن توسط کودکان و نوجوانان همدانی در ایام نوروز و ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، معصومه ابراهیمی هژیر،  با بیان اینکه کانون برای بهار و ماه رمضان برنامه‌های ویژه‌ای دارد اظهار کرد: در برنامه «بهشتیان کوچک» که با هشتک «#بهار_در_بهار» اجرا می‌شود، کودکان و نوجوانان از اذان ظهر در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری تا اذان مغرب اعتکاف می‌کنند. 

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های اعتکاف نیم روزی عنوان کرد: جمع‌خوانی قرآن، برپایی نماز جماعت، نشست‌های دینی، قصه‌گویی مذهبی و نمایش فیلم و افطاری از جمله برنامه‌های اعتکاف است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان تصریح کرد:  همزمان با نمایشگاه قرآنی که اداره فرهنگ و ارشاد در دهه سوم ماه مبارک رمضان برگزار خواهد کرد، کودکان و نوجوانان در غرفه کانون پرورش فکری به کتابت جزء ۳۰ قرآن می‌پردازند و در پایان، این مجموعه کتابت رونمایی می‌شود. 

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های بهار در بهار کانون پرورش فکری مسابقه عکاسی از عیددیدنی‌ها، حضور در مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و رسم و رسوم شهر در عید نوروز و ماه مبارک رمضان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها