دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
سامانه تکیه در کنار شبکه کتاب در شادنما قرار گرفت

تمامی کاربران اپلیکیشن شاد می‌توانند با ورود به بخش شادنما در سامانه شاد از امکان پخش زنده تلویزیونی بخش‌های مختلفی مانند تکیه شبکه کتاب، شبکه آموزش، مستند، و ... بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ سامانه «تکیه» در بخش شادنمای اپلیکیشن شاد فعال شد. شادنما یکی از امکانات سامانه شاد است که پخش زنده تلویزیونی در برنامه شاد را برای معاونت‌های مختلف آموزش و پرورش امکان پذیر می‌سازد. تمامی کاربران اپلیکیشن شاد اعم از دانش آموزان و معلمان می‌توانند با ورود به این قسمت می‌توانند از امکان پخش زنده تلویزیونی بخش‌های مختلفی مانند شبکه کتاب، شبکه آموزش، مستند، و ... بهره‌مند شوند که حالا بخش جدید تکیه نیز به آن افزوده شده است.
گفتنی است «تکیه» وب اپلیکیشنی از محصولات مؤسسه تبیان بوده که در راستای سیاست‌گذاری در محتوا و فرم هیئات، هدایت ذائقه مخاطب و عمق بخشی به آثار مذهبی، به مرجع اصلی محصولات و خدمات رسانه‌ای با شعار «حسینه‌ای به وسعت ایران»، همزمان با دوران کرونا فعالیت خود را آغاز و طبق گفته حسین شاه‌محمدی مدیرعامل این سامانه از جامع‌ترین آرشیو مذهبی به صورت صوتی و تصویری در کشور برخوردار است. طبق گفته وی یکی از ویژگی‌های عمده تکیه، حوزه پخش زنده، سرویس «چندپخشی» آن می‌باشد. یعنی کاربران علاوه بر پخش زنده محتوای خود در این سامانه می‌توانند به‌طور هم‌زمان و با ترافیک رایگان، در پلتفرم‌های ایرانی و برخی از پلتفرم‌های خارجی سرویس پخش زنده را در اختیار داشته باشند که حالا با فعال شدن این بخش در قسمت شادنمای اپلیکیشن شاد، دانش آموزان و معلمان نیز می‌توانند به راحتی این خدمات دسترسی پیدا کنند.

لازم به ذکر است سامانه تکیه چندی پیش نیز با حضور در نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصور فراگیر ایران (رصتا) که مورخ ۱۱ اسفندماه که با حضور پیمان جبلی رئیس صداوسیما، سیدنظام‌الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس و جمعی از مدیران ساترا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد، موفق شد توجه بسیاری از مسئولین منجمله سید محمد حسینی معاون پارلمانی ریاست جمهوری، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، وحید جلیلی قائم مقام سازمان صدا و سیما، سعید مقیسه رئیس ساترا و جمعی از مدیران ساترا را به خود جلب کند به صورتی که رئیس سازمان صدا و سیما انتهای بازدید خود از غرفه تکیه در این نمایشگاه در باره این سامانه گفت: ما تکیه را می‌شناسیم و از مخاطبین آن هستیم.
 
وب اپلیکیشن تکیه همچنین در اختتامیه این نمایشگاه که عصر روز 14اسفند با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از مدیران سازمان صدا و سیما و ساترا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد موفق شد  از بین 102 غرفه شرکت کننده رتبه چهارم را از آن خود کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها