یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
مدیران شهرداری تهران از آرشیو ملی ایران بازدید کردند

مدیران شهرداری تهران با هدف توسعه همکاری در حوزه اسناد از بخش‌های تخصصی معاونت اسناد ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، آزمایشگاه‌ها و سالن‌های کار مرمت و حفاظت از اسناد بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مدیران شهرداری تهران با هدف توسعه همکاری در حوزه اسناد از بخش‌های تخصصی معاونت اسناد ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، آزمایشگاه‌ها و سالن‌های کار مرمت و حفاظت از اسناد بازدید کردند.

محمدعلی الفت‌پور، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری، حمیدرضا صارمی، معاون معماری سازمانی و نظارت، رئیس اداره بهبود فرایندها و نمایندگان مرکز مطالعات و ارتباطات شهرداری تهران با حضور در معاونت اسناد ملی از اداره کل‌های این معاونت بازدید کردند.

در این بازدید درباره مدیریت اسناد و مدارک، اهمیت اسناد شهرداری تهران، قوانين و مقررات، وظايف و اهداف سازمان اسناد ملی و شورای اسناد ملی ايران، فرایند تعیین تکلیف اسناد و مدارک راکد و ..تبادل نظر صورت گرفت و در ادامه بر گسترش تعاملات و همکاری‌ها تاکید شد.
 
همچنین مقرر شد با بهره‌گیری از توان و تجربیات تخصصی کارشناسان اسنادی در معاونت اسناد ملی ایران، دوره‌های آموزشی برای کارشناسان شهرداری با هدف ارتقاء سطح معلومات و دانش تخصصی در حوزه مدیریت اسناد برگزار شود.
 
به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران قرار است مشاوره و راهنمائی­‌های لازم برای تهیه دستورالعمل­‌های مرتبط در حوزه‌های تخصصی مدیریت و ارزشیابی اسناد و مدارک، ساماندهی اسناد و مدارک فیزیکی و الکترونیکی، حفاظت و نگهداری اسناد راکد، مرمت و حفاظت و دسترسی و بهره‌برداری از اسناد و مدارک براساس قوانین ومقررات نیز انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها