سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
پخش زنده محفل بین‌المللی شعر فجر خلیج فارس

محفل بین‌المللی خلیج فارس از سلسله محافل هفدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در شبکه تلویزیونی کتاب به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محفل بین‌المللی خلیج فارس از ساعت 18  سه‌شنبه (11 بهمن‌ماه) در سالن کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان واقع در جزیره ابوموسی برگزار می‌شود.

در این محفل رضا اسماعیلی از ایران، حسن بعیتی از سوریه، محمد باقر جابر از لبنان، سیدسکندر حسینی از افغانستان، عسگر حکیم اف از تاجیکستان، شاه‌منصور شاه میرزا از تاجیکستان، احمد شهریار از پاکستان، سیدنقی عباس کیفی از هند، علی کمیل قزلباش از پاکستان، علیرضا قزوه از ایران، محمدکاظم کاظمی از افغانستان، جعفر محمد از ازبکستان و زامیق محموداف از جمهوری آذربایجان اشعار خود را می‌خوانند.

این محفل برای مخاطبان و علاقه‌مندان جشنواره به‌طور زنده در زمان مذکور از شبکه تلویزیونی کتاب به نشانی http://ketab.tv پخش می‌شود.

گفتنی است دیگر محافل جشنواره که در سرای اهل قلم برگزار شدند نیز به پوشش رسمی شبکه تلویزیونی کتاب درآمده‌اند. اختتامیه این جشنواره نیز جمعه (۱۴ بهمن‌ماه) در سالن همایش‌های صداوسیما با پخش رسمی این شبکه برگزار می‌شود. شبکه تلویزیونی کتاب تنها شبکه تلویزیونی پوشش‌دهنده اخبار حوزه کتاب و کتاب‌خوانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها