سه‌شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
فراخوان جشنواره «نوجوونیم» منتشر شد

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فراخوان جشنواره «نوجوونیم» را با هدف انتخاب نوجوانان برگزیده شهر تهران منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به‌مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نظر دارد با هدف شناخت ظرفیت‌های نوجوانان برگزیده و دارای استعدادهای ویژه، جشنواره «نوجوونیم» را برگزار کند.

این جشنواره در محورهای هنری، ادبی، ورزشی، مذهبی، رسانه و فناوری اطلاعات در بخش فردی و توانمندی‌های گروهی برای مشارکت نوجوانان متولد 1383 تا 1389 شهر تهران، در مناطق 22 گانه طراحی شده است. نوجوانان دارای مقام‌های استانی و کشوری و یا نوجوانان دارای توانمندی‌های ویژه در محورهای جشنواره می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

در مرحله ابتدایی، نوجوانان تهرانی می توانند تا 12 بهمن با ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 20001837 و دریافت لینک فرم ثبت نام، با تکمیل اطلاعات درخواستی در این جشنواره شرکت کنند. پس از آن با برپایی جلسات کمیته داوری، 110 نوجوان برتر مناطق مشخص و سپس در مرحله ارزیابی های تخصصی تر 22 نوجوان شاخص در حوزه های مذکور انتخاب می شوند.

در مرحله پایانی، 5 نوجوان برگزیده نهایی شهر تهران در آیین اختتامیه جشنواره با دعوت از چهره های محبوب و نامدار همان رسته ها، معرفی و هدایایی دریافت می کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با 1837 تماس بگیرند. همچنین اطلاعات تکمیلی در پرتال جشنواره به نشانی nojavon.farhangsara.ir در دسترس عموم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها