سه‌شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
رونمایی کتاب دهه نودی‌ها

مراسم رونمایی و معرفی کتاب «اون ور دنیا» نوشته سه نویسنده نو قلم، روز پنجشنبه (۶ بهمن‌ماه) در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشست رونمایی و معرفی کتاب «اون ور دنیا» اثری از سه نویسنده نوقلم روز پنجشنبه (۶ بهمن‌ماه) در قالب دویست‌و‌شصت‌و‌ششمین ویژه برنامه «زرین قلم» در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

کتاب «اون ور دنیا» منتشر شده در سال ۱۴۰۱ از انتشارات حدیث قلم، از ۳ داستان کوتاه تشکیل شده که از سوی نویسندگان زینب شمسی، مه‌سیما قاسمی و آدلیا غریب‌دوست به رشته تحریر درآمده است. این افراد از جمله دوره داستان‌نویسی مدرسه تخصصی رسانه فرهنگسرای رسانه‌اند که نخستین تجربه خود در عرصه ادبیات داستانی را رقم زده‌اند.

ابوالفضل درخشنده نویسنده نام آشنای ادبیات داستانی مهمان ویژه این جلسه رونمایی است که درباره این کتاب سخنرانی خواهد کرد. همچنین جمعی از استادان مدرسه تخصصی رسانه، هنرآموزان و شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی در این جلسه حضور خواهند داشت.

سلسله نشست‌های زرین قلم، برند تخصصی ویژه برنامه‌های فرهنگسرای رسانه در عرصه ادبیات و کتاب است که تاکنون بیش از ۲۵۰ جلسه آن در این مرکز برگزار شده است. رونمایی، نقد و بررسی و معرفی کتاب از جمله مهمترین برنامه‌هایی است که در قالب «زرین قلم» برگزار شده است.

مدرسه تخصصی رسانه فرهنگسرای رسانه در راستای مأموریت فرهنگی این مرکز در جهت ارتقای دانش رسانه‌ای مخاطبان تأسیس شده و تلاش دارد مخاطبان با گونه‌های مختلف رسانه بیشتر آشنا کند. باشگاه داستان‌نویسی و آموزش نویسندگی یکی از این برنامه‌ها است که با هدف ترویج مقوله کتابخوانی در بین شهروندان برگزار می‌شود.

مراسم رونمایی و معرفی کتاب «اون ور دنیا» روز پنجشنبه (۶ بهمن‌ماه) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها