سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
فرهنگ در دولت انقلابی پیش‌زمینه تحقق پیشرفت است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: دولت انقلابی، فرهنگ را پیش زمینه تحقق پیشرفت تمامی حوزه ها تلقی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، هفتصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور سه‌شنبه (27دی‌ماه) به ریاست محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری سیدمجید امامی برگزار شد.
 
وزیر فرهنگ با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی با تشکیل کارگروهی به دنبال تغییر گزاره های اصلی در حوزه فرهنگ خواهد بود، گفت: منظومه فکری مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف، فرهنگ پایه است و بر همین اساس دولت انقلابی، حوزه فرهنگ را هم عرض اقتصاد و سیاست و امنیت تلقی نمی کند.
 
اسماعیلی با اشاره به اینکه دولت مردمی نگاهی اصیل به حوزه فرهنگ دارد، گفت: دولت انقلابی، فرهنگ را پیش زمینه تحقق پیشرفت تمامی حوزه ها تلقی می کند که در عرض هیچ حوزه ای نیست بلکه حوزه فرهنگ کنار همه حوزه ها قرار دارد تا اسباب رشد و تعالی عرصه‌های مختلف را فراهم کند. 
 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان تاکید کرد: طی دهه‌های گذشته با نگاه بخشی به حوزه فرهنگ دچار عقب‌ماندگی‌های جدی  شده‌ایم که مدیریت فرهنگی دولت مردمی در پی جبران این عقب‌ماندگی‌ها است.
 
گفتنی است، هفتصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور سه‌شنبه به‌صورت فوق‌العاده با حضور اعضای این شورا در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها