شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه برگزار می‌شود

تاریخ برگزاری چهل‌و‌یکمین دوره «نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه» با شعار «پیام را به همه‌جا برسانید» اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، چهل‌و‌یکمین دوره «نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه» از دوم نوامبر‌(۱۱آبان) تا سیزدهم نوامبر‌(۲۲ آبان) در «مرکز اکسپو شارجه» برپا می‌شود؛ علاوه‌بر برگزاری نشست‌‌های گفت‌و‌گو‌محور همچنین کارگاه‌های مختلف، 80 اجرای نمایشی و موسیقی نیز برای این رویداد پیش‌بینی و برای طراحان و هنرمندان گروه‌های سنی مختلف، بخش ویژه در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.   

شعار امسال نمایشگاه کتاب شارجه «پیام را به همه‌جا برسانید» اعلام شده است. از اهداف تعیین این شعار دعوت شرکت‌کنندگان به اهمیت و تاثیر قدرت کلمات دربه وجود آوردن پل‌هایی بین جوامع فرهنگی است.  

ایتالیا، مهمان ویژه چهل‌و‌یکمین دوره از «نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه» است.

چهلمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه سال گذشته با بیش از 1600 ناشر از 83 کشور و 15 میلیون کتاب برگزار شد. میزان مشارکت این تعداد ناشر موجب شد، بزرگ‌ترین نمایشگاه در طول تاریخ این رویداد فرهنگی رقم بخورد.

سال گذشته نمایشگاه کتاب شارجه، میزبان بیش از ۸۵ چهره مطرح فرهنگی بود؛ ازجمله «عبدالرزاق گورنا» نویسنده برنده نوبل ادبیات و «کریس گاردنر» نویسنده «در جست‌وجوی خوشبختی»‌. دوازدهمین دوره کنفرانس بین‌‌المللی ناشران به‌مدت 4 روز نیز  سال گذشته برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها