پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کتاب شهید «نوروزعلی یزدانخواه» چاپ می شود

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه از چاپ زندگی‌نامه شهید شاخص جامعه کارگری کشور خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سید جواد حسینیان، مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای جامعه کارگری و بزرگداشت نام شهید «نوروزعلی یزدانخواه» به انتخاب این شهید به عنوان شهید شاخص جامعه کارگری کشور اشاره کرد و افزود: ستاد یادواره این شهید با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران تشکیل شده است. 

وی افزود: چند برنامه محوری را با محوریت این شهید اهل فریدونکنار در استان خواهیم داشت؛ همچنین تمام برنامه های فرهنگی مراکز تولیدی و صنعتی و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ها و بسیج جامعه کارگری با محوریت این شهید شاخص برگزار خواهد شد.

 وی از برگزاری ۳یادواره شهرستانی و یک یادواره استانی همزمان با هفته دفاع مقدس در فریدونکنار خبر داد و افزود: یادواره ملی نیز نهم دی ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت این شهید والامقام با حضور مسئولین کشوری و لشکری برگزار می شود.

 حسینیان یاد آورشد: برگزاری محفل انس با قرآن، تهیه کتاب زندگینامه این شهید والامقام، تهیه کتاب صوتی شهید «نوروزعلی یزدانخواه» و برگزاری شب خاطره این شهید در شهرستان فریدونکنار همزمان با هفته بسیج نیز در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها