سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
«نذر سادات» رونمایی شد

کتاب «نذر سادات» روایتنامه زندگی مادر شهیدان فاضل توسط بنیاد شهید استان چهار محال و بختیاری و نشر شاهد به نویسندگی نیره حیدری چالشتری هم‌زمان با اولین کنگره یازده هزار شهید عشایر کشور با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «نذر سادات» روایتنامه زندگی مادر شهیدان فاضل توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهار محال و بختیاری و نشر شاهد به نویسندگی نیره حیدری چالشتری هم‌زمان با اولین کنگره یازده هزار شهید عشایر کشور با حضور سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی دیگر از مسئولین و خانواده معظم شهدا رونمایی شد.

این کتاب به روایت داستانی از زندگی محترم منتظری، مادر سردار شهید حاج کمال فاضل و بسیجی خط‌شکن شهید سید احمد فاضل می‌پردازد که با تأیید هیئت تحریریه و تصویب کمیسیون نشر شاهد این اثر در سطح ملی با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر خواهد شد.

 مقدمه این کتاب به قلم غلامعلی حیدری سود جانی، دوست و هم‌رزم شهیدان و استاندار چهارمحال و بختیاری نوشته‌شده است و نویسنده کتاب با قلمی شیوا ابعاد مختلفی از زندگی شهیدان فاضل از تولد تا شهادت را از زبان مادر به تصویر می‌کشد.

 گفتنی است شهید سید احمد فاضل در عملیات بدر و سردار شهید حاج کمال فاضل در عملیات والفجر 8 به درجه رفیع شهادت رسیدند و امروز در آستانه تولد شهید سید احمد فاضل از کتاب زندگینامه مادر این شهیدان رونمایی گردید.

همچنین در آیین پایانی اجلاسیه کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور، از ۲۱ جلد کتاب با محوریت شهدای جامعه عشایری رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها