شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
«دکان کاموا فروشی» به کتاب‌فروشی‌ها آمد

کتاب «دکان کاموا فروشی» برای گروه سنی کودک نوشته مونا جوان با تصویرگری سحر رضائیه‌زاده توسط انتشارات کتاب جمکران به کتاب‌فروشی‌ها آمد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب جمکران، کتاب «دکان کاموا فروشی» نوشته مونا جوان با تصویرگری سحر رضائیه‌زاده با موضوع امید به آینده توسط انتشارات کتاب جمکران به کتاب‌فروشی‌ها آمده است.

در این کتاب که برای گروه سنی کودک نوشته شده، تلاش شده با تصویرهای جذاب و زیبا اهمیت تعیین هدف و امید به آینده از جمله موضوعاتی است که آموزش داده شود. وقتی مفاهیم انتزاعی در خلال داستان مطرح می‌شوند به نسبت زمانی که به طور مستقیم ارائه شوند، جذاب‌تر بوده و شرایط یادگیری بهتر و عمیق‌تری فراهم می‌آورند؛ همچنین احتمال به کارگیری و تعمیم آن‌ها توسط کودک در زمینه‌های مشابه زندگی افزایش پیدا می‌کند.

بستر داستان و قصه یکی از بهترین ابزارها برای آموزش این مفاهیم انتزاعی است و کودک از این طریق مفاهیم و ارزش‌های موجود در آن را با مفاهیم و نظرات شخصی خود مقایسه می‌کند، بنابراین کودکان با خواندن یا شنیدن داستان‌های خوب و متناسب با نیازهای خود می‌توانند با همذات‌پنداری با شخصیت‌های داستان، در انگیزه‌ها، کنش‌ها یا تجربه‌های آن‌ها سهیم شوند. در این روند، داستان بخشی از تجربه‌های شخصی کودک یا نوجوان می‌شود و افزون بر چالش ذهنی، فرصتی برای خودآزمایی و مسأله‌گشایی ایجاد می‌کند.

این کتاب ماجرای سه کاموای زرشکی است که یک سال است در دکان کاموا فروشی عمو پرویز مانده‌اند و دلشان می‌خواهد که یکی بیایید و آن‌ها را بخرد و تبدیل به یک لباس زیبا بشوند.

تا اینکه یکی از روزها دخترک خندانی همراه با مادرش به دکان می‌آید و آن‌ها را می‌خرد، اما دخترک کامواها را در اتوبوس جا می‌گذارد و می‌رود و سرنوشت کامواها عوض می‌شود و در پایان کامواها به کمک پسرکی می‌روند که پرورش توت فرنگی دارد.

این‌ کتاب در  ۲۴ صفحه رنگی و گلاسه و با قیمت ۳۵ هزار تومان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها