یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
ثبت‌نام برای حضور در همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی آغاز شد

ثبت‌نام حضور در همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی آغاز شد.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با اعلام دبیرخانه همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی، ثبت‌نام برای حضور در این رویداد بین‌المللی آغاز شد.
 
بر این اساس، علاقه‌مندان تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند. حضور در این همایش به دو صورت مجازی و حضوری امکان پذیر است و برای شرکت‌کنندگان حضوری در همایش نیز گواهی صادر خواهد شد.
 
استادان و اعضای هیأت علمی دانشگاه با پرداخت مبلغ ۵ میلیون ریال و دانشجویان، کتابداران و داوطلبان آزاد نیز با پرداخت مبلغ ۳ میلیون ریال می توانند در این همایش به صورت حضوری شرکت کنند. دانشجویان، کتابداران و داوطلبان آزاد عضو انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران نیز از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار خواهند بود. شرکت در این رویداد به صورت مجازی رایگان است.
 
بر اساس اعلام دبیرخانهٔ این رویداد بین‌المللی، افرادی که مقاله آن‌ها در بخش‌های ارائه و پوستر پذیرفته شده است، الزامی به شرکت حضوری ندارند و می توانند مقاله خود را به صورت آنلاین ارائه کنند.
 
دوره آموزشی همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی نیز با عنوان «خدمات در کتابخانه‌های عمومی» شامل چهار کارگاه تخصصی است که این کارگاه‌ها، ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که ثبت نام آن ها نیز آغاز شده و علاقه مندان برای ثبت نام در این کارگاه‌ها تا ۱۰ اردیبهشت مهلت دارد.
 
این دوره شامل  کارگاه تخصصی «آموزش عملی طراحی خدمت برای کتابخانه‌های عمومی»، «اصول طراحی خدمات کتابخانه برای گروه‌های خاص»، «خدمات کتابخانه‌های عمومی: مبانی، الگوها، نمونه‌های موفق» و «بازاریابی خدمات در کتابخانه‌های عمومی، از مفهوم تا عمل» است که به دو صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.
 
ظرفیت هر کارگاه به صورت مجازی ۱۰۰ نفر و ظرفیت حضوری ۳۰ نفر است. علاقه‌مندان تنها می‌توانند در دو کارگاه (یک کارگاه صبح و یک کارگاه بعد‌از ظهر) شرکت کنند و شرکت هم‌زمان در کلاس‌های صبح یا کلاس‌های بعدازظهر امکان پذیر نیست.
 
هزینه شرکت در کارگاه ها به صورت مجازی ۵۰۰ هزار ریال و به صورت حضوری یک میلیون ریال است. همچنین اعضای انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی کشور شامل ۵۰ درصد تخفیف خواهند بود.با توجه به ظرفیت محدود اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی hamayesh.ipla.ir/fa  و پنل کاربری خود، نسبت به ثبت نام حضوری و یا مجازی همایش و دوره آموزشی این رویداد بین‌المللی اقدام کنند. «همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ ایده ها الگوها و تجربه‌ها» در روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت‌ماه در شیراز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها