دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
استقبال بی‌نظیر مردم از کتاب ۳+

نویسنده کتاب ۳+ در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما از موضوع کتاب, شیوه تدوین آن و میزان استقبال مردم از این کتاب گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما حجت الاسلام سید حسین موسوی در «سلام تهران» با اشاره به موضوع کتاب ۳+، گفت: این کتاب در رابطه با موضوع پراهمیت فرزندآوری است که در واقع از سخنرانی‌های اینجانب در حرم حضرت معصومه(س) می‌باشد و بخش دیگری از آن، سخنرانی‌هایی است که در یکی از هیئت‌های مذهبی در جنوب غرب استان تهران برگزار شده است؛ در قالب اثری مکتوب تدوین شده که در یک ماه و نیم گذشته که پویش کتاب‌خوانی آن آغاز شد به چاپ هشتادم رسیده است. مورد اقبال و مورد توجه مردم در استان‌های مختلف قرار گرفته است.

این نویسنده پیرامون زمان شروع چاپ کتاب و میزان استقبال مردم از آن، عنوان کرد: چاپ کتاب مربوط به سال ۱۴۰۰ است اما از زمان آغاز پویش با توجه به جوایزی که تعیین شد و با توجه به اینکه یک شبکه مردمی فعال در همین پویش در استان‌های مختلف کشور که به عنوان دبیر پویش، انتخاب کرده و منصوب کردیم و در همه استان‌های کشور این افراد در تلاش و درحال تبلیغ هستند و کتاب را معرفی می‌کنند، چاپ کتاب افزایش چشمگیری پیدا کرد.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی با اجرای مصطفی امامی، علی مرادخانی و صدیقه مرادی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها