چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
آمادگی اداره کل پست آذربایجان غربی برای تحویل مرسوله‌های کتاب

مجید فرخی بر آمادگی اداره کل پست استان آذربایجان غربی در کنار سایر دستگاه‌ها و نهادهای متولی برای برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی و نخستین نمایشگاه مجازی کتاب این استان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، مجید فرخی، مدیرکل پست استان آذربایجان غربی، درباره ارائه خدمات پستی در ۱۹ شهرستان این استان اظهار کرد: حضور مویرگی پستی را در تمامی شهرستان‌ها و مراکز بخش استان داریم و نه‌تنها در مناطق شهری بلکه در مناطق روستایی نیز برای توزیع کتاب‌های خریداری شده هم‌استانی‌ها آمادگی داریم.
 
وی ادامه داد: حدود ۱۴۵ نفر نامه‌رسان و موزع در استان فعال هستند و همه این افراد در ایام برگزاری اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی و روزهای پس از آن آمادگی دارند تا اقلام ارسالی از سایر استان‌ها را حتی به دورافتاده‌ترین نقاط آذربایجان غربی برسانند.

فرخی با بیان اینکه روزانه با کامیون‌های حمل پستی به شهرستان‌های استان مبادله داریم، عنوان کرد: در این زمینه متقاضیان می‌توانند حتی در روستاها نیز پس از ثبت و سفارش کتاب‌هایشان، در مدت زمان کوتاهی خریدهای خود را تحویل بگیرند.
 
مدیرکل پست آذربایجان غربی با اشاره به حضور ۲۱ ناشر در استان  توضیح داد: این آمادگی وجود دارد که کتاب‌های این ناشران در سطح استان را به سایر مناطق آذربایجان غربی که کتاب سفارش داده‌اند، برسانیم.
 
وی ضمن اشاره به اینکه شرکت پست با آمادگی کامل در کنار سایر دستگاه‌های استان حضور دارد، تاکید کرد: در این میان آمادگی جمع‌آوری کتاب‌های این ناشران از محل موسسات انتشاراتی نیز از سوی کارکنان شرکت پست استان وجود دارد.
 
 فرخی در پایان با بیان اینکه نمایشگاه مجازی کتاب به عنوان یک حرکت فرهنگی ارزشمند شرایط را برای مخاطبان کتاب در شهرهای مختلف آسان کرده است، گفت: پست ابزار اولیه‌ای است که دسترسی مردم به کتاب را تسهیل می‌کند، در این میان افراد می‌توانند به راحتی کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری کرده و به صورت رایگان از طریق شبکه پستی دریافت کنند.
 
 هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی و نخستین نمایشگاه مجازی کتاب این استان از تا چهاردهم دی‌ماه ١٤٠٠ ادامه دارد. علاقه‌مندان به کتاب در این استان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها