سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
فرق رپورتاژ آگهی با بک لینک چیست؟

با گسترش اینترنت و ظهور کسب و کارهای دیجیتالی در بستر وب، رقابت بازاریاب‌ها برای بدست آوردن رتبه‌های برتر گوگل با بیان سوالاتی همچون، بک لینک چیست و یافتن پاسخ مناسب برای هر یک از اصول دیجیتال مارکتینگ. در ادامه به این مقوله می‌پردازیم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ با گسترش اینترنت و ظهور کسب و کارهای دیجیتالی در بستر وب، رقابت بازاریاب‌ها برای بدست آوردن رتبه‌های برتر گوگل با بیان سوالاتی همچون، بک لینک چیست و یافتن پاسخ مناسب برای هر یک از اصول دیجیتال مارکتینگ، یکی از دغدغه‌های مهم صاحبان مشاغل و رکن لازم هر سایتی است.
 
چه لزومی به دانستن اصل تفاوت هست؟
یکی از تلاش‌های صاحبان کسب و کار و سئوکاران در کسب رتبه برتر گوگل، استفاده از بک لینک و نوشتن رپورتاژ آگهی است.دو روش متفاوت در بهبود سئوی سایت‌ها، بک لینک و رپورتاژ آگهی است. پس لازم است برای تبلیغات اینترنتی و رونق بخشیدن به کسب و کارتان با این دو رکن مهم آشنا شوید. ناگفته نماند استفاده منظم از بک لینک و رپورتاژ آگهی با توجه به هزینه مناسبی که دارند سایت شما را ارتقا دهد پس اطلاع دقیق از پرسش بک لینک چیست هدف شما و رونق کسب و کار را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد‌.

رپورتاژ آگهی چیست؟
متنی که شما برای معرفی محصولات خود می‌نویسید که شما می‌توانید آن را در سایت‌های پربازدید با قرار دادن لینک سایت خود منتشر کنید و به این شکل بازدیدکنندگان وب سایت‌ها را به سایت خود دعوت کنید.

دقت کنید که در رپورتاژ آگهی به صورت غیر مستقیم به تبلغ از کسب و کار و محصولات شما پرداخته می‌شود. به بیان دیگر، روابط عمومی متن‌های خبری مرتبط با نوع محصول با هدف اطلاع‌رسانی و تبلیغ غیر مستقیم از کسب و کار شما در فضای مجازی و رسانه‌ها تهیه و انتشار می‌دهد که در نهایت سبب ترافیک سایت می‌شود.


 
نحوه نوشتن متن رپورتاژ آگهی
نوشتن متن رپورتاژ آگهی بسیار با اهمیت است و چنانچه نکات آن را دقت نکنید متن شما اعتباری نخواهد داشت. یکی دیگر از راه‌های افزایش ترافیک و ارتقای سئو پرداختن به موضوع بک لینک چیست، خواهد بود.

این اشتباه را نکنید، هرگز دروغ ننویسید. باید اعتبار پلتفرم را کسب کنید، پس نیاز مخاطب را بررسی کنید و متنی بی‌طرف بنویسید تا مشتری احساس اطمینان و اعتماد به محصول و خدمات شما پیدا کند و این گونه در پایان برند شما انتخاب می‌شود. گام‌های یک رپورتاژ آگهی اصولی عبارتند از:
هدف قرار دادن پرسونای مخاطب
بررسی محل انتشار رپورتاژ آگهی برای کسب اعتبار بیشتر
نوشتن تیتر جذاب
نوشتن چکیده مناسب و ترغیب کننده
نوشتن متنی جذاب و هدفمند
تشویق مشتری به انجام کاری جذاب
همچنین برای خرید رپورتاژ آگهی قوی میتوانید از پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی تسمینو استفاده نمایید

بک لینک سایت
یکی از موثرترین روش‌ها در راستای سئو سایت لینک‌سازی به سایت‌هایی است که از لینک شما در متن و عکس‌های خود استفاده می‌کنند و به ازای کلیک مخاطب بر روی آن، به سایت شما ارجاع داده می‌شود.

موتورهای جستوجوگر گوگل به ازای پیداکردن هر یک از انواع لینک که شامل لینک‌های فالو، داخلی و خارجی به شما رتبه می‌دهد. در نتیجه می‌توان گفت هرچه تعداد لینک‌هایی که به وب سایت شما داده شود بیشتر باشد بازدید از سایتتان افزایش می‌یابد.
تکنینک با اهمیت در موضوع بک لینک چیست، Anchor Text صحیح با انتخاب کلماتی که در اینترنت بیشتر جستوجو می‌شود. از بک لینک می‌توانید در سایت و دیگر فضاهای مجازی خود استفاده کنید.

مواردی که فرق رپورتاژ آگهی با بک لینک نشان می دهد؟
دو تفاوت عمده رپورتاژ آگهی و بک لینک هزینه و زمان است که در ارتقای سایت تاثیر به سزایی دارند.
حق استفاده و دسترسی به بک لینک محدود است و تنها یک سال می‌توانید از آن استفاده کنید. و این زمان کم به شما گوش زد می‌کند از امکان دیگری هم در جهت سئو سایت خود استفاده کنید و در این موقع پیشنهاد ما رپورتاژ آگهی است. زمان استفاده از رپورتاژ آگهی دائمی است و شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از رپورتاژ آگهی برای تبلیغات محصولات خود استفاده کنید. یکی از اصلی ترین تفاوت‌های رپورتاژ آگهی و بک لینک محدودیت‌های زمانی است.

تفاوت مورد تاکید دیگر، ترافیک حاصل از هر یک است. البته باید ذکر کرد که هدف از خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی افزایش ترافیک نیست، اما بر روی افزایش ترافیک تاثیر گذار است. رپورتاژ آگهی شانس افزایش ترافیک کارآمد و امن در سایت را بیشتر از بک لینک انجام خواهد داد.
اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که یکی از پاسخ‌هایی که در مورد بک لینک چیست، بیان می‌شود و البته می‌تواند به عنوان یکی از دلایل تفاوت آن با رپورتاژ آگهی هم باشد، این است که در بک لینک برخلاف رپورتاژ آگهی، تمرکز بر روی یک صفحه نیست بلکه شما می‌توانید در چندین صفحه با دامنه‌های مختلف، بک لینک خریده باشید.

فرق رپورتاژ آگهی با بک لینک
اولین تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک محدودیت در زمان است و همین دلیل باعث می‌شود تا دوره‌ای بک لینک لینک خریداری و هزینه کنید، اما در رپورتاژ آگهی شما فقط یکبار هزینه می‌کنید.
یکی از دلایل عمده استفاده از رپورتاژ آگهی مقرون به صرفه بودن است. در روش رپورتاژ آگهی شما با کم‌ترین هزینه و تنها برای یکبار پرداخت آن برای همیشه می‌توانید، یک متن تبلیغاتی برای سایت خود داشته باشید و از این طریق به سود برسید. البته باز هم توجه داشته باشید که هدف ما رپورتاژ آگهیی است که مطابق اصول باشد.
خوب است در که ذکر شود، انواع بک لینک‌های یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه و دوازده ماهه وجود دارد. که هر سایت ارائه دهنده خرید بک لینک براساس سن دامنه و رتبه الکسایی خود و نمره اسپم و اتوریتی خود، هزینه و تعرفه متفاوتی برای انتشار لینک دارد.

رپورتاژ آگهی یا بک لینک
بعد از پاسخ به سوال بک لینک چیست، سوال احتمالی شما باید این باشد که رپورتاژ آگهی بهتر است یا بک لینک مناسب‌تر خواهد بود؟
پاسخ این سوال به استراتژی تبلیغاتی شما مربوط می‌شود که به تصمیم شما بستگی دارد. هر دو روش سبب ترغیب مخاطبان برای بازدید از وب سایت شما می‌شود و به این ترتیب به رتبه سایت شما ارتقا می‌یابد. مناسب‌ترین روش پیشنهادی استفاده از روش تبلیغات رپورتاژ آگهی که موجب دریافت لینک دائمی و طبیعی شود. به این نکته هم دقت کنید که هرچه بیشتر از مقالات تخصصی استفاده کنید رپورتاژ آگهی شما میزان اثرگذاری بالایی دارد.

پیشنهاد ما
پیشنهاد ما برای انتخاب بین یک لینک و رپورتاژ آگهی با توجه به توضیح به پرشس‌های احتمالی ذهن شما ازجمله سوال بک لینک چیست، باید گفت که انتخاب و خرید یکی از این دو روش تبلیغاتی موثر براساس بودجه و نیاز وب سایت شما بستگی دارد. هر دو روش روش مناسب و کارآمد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها