دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
سلام فرمانده

زندگینامه داستانی فرمانده تبلیغات جبهه و جنگ در قالب یکی از کتاب‌های چلچراغ با نام «شهید شیخ‌عباس شیرازی» از سوی انتشارات مدرسه روانه بازار نشر شد.  

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه، کتاب «شهید شیخ‌عباس شیرازی» به قلم عزت‌الله الوندی با هدف آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان از زندگی فرمانده نوشته شده است.

این کتاب زندگینامه داستانی فرمانده از تولد تا شهادت است که در آستانه فرارسیدن 18 خرداد، سالگرد شهادت شهید شیخ‌عباس شیرازی منتشر شده است.

در قسمتی از کتاب آمده است: «شیخ‌عباس گفت: یکی دیگر از خاطرات مال ماه رمضان است. آمدند و گفتند تعطیل کنید این بساط سخنرانی را. گفتم کار من تبلیغ است. من غیر این کار دیگری ندارم. بعد از کلی چانه‌زنی گفتند تبلیغ کنید؛ اما بی‌سروصدا و دردسر. حرف از شاه و خمینی و این جور موضوعات موقوف. تا شب بیست و سوم دندان روی جگر گذاشتم و اشاره‌ای به قیام پانزده خرداد و رهبری امام خمینی نکردم؛ اما آن شب طاقتم تمام شد. جوش آوردم و از ظلم و ستم خاندان پهلوی حرف زدم. در مجلس غوغایی به پا شد...».    

بنابراین گزارش مجموعه «چلچراغ» زندگی‌نامه مشاهیر و شخصیت‌های معاصر صد سال اخیر را شامل می‌شود، هدف از این مجموعه آشناکردن نسل نوجوان و جوان با زندگی پرفروغ چهره‌های درخشان عصر حاضر است که با استفاده از راه و رسم آنان، در فراز و نشیب زندگی استوارتر گام بر می‌دارند.

کتاب «شهید شیخ‌عباس شیرازی» با 84 صفحه و قیمت 13 هزار تومان در فروشگاه‌های سراسر کشور و همچنین در فروشگاه اینترنتی انتشارات مدرسه enmabazar.ir  در دسترس مخاطبان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها